hallo allemaal,
ik heb al meerdere malen vele topics her en der geopend en eigenlijk zijn de meeste van mijn wilde plannen niks geworden..., daarom wil ik er nu een keer goed over nadenken en jullie mening en arvaring vragen (en er naar luisteren
) voordat ik weer in het diepe spring en weer een hoop euro's verspil.
Ik ben nu een beetje aan het rondneuzen in het electro boten wereldje en vind kleine bootjes meestal leuker (om te beginnen is de prijs ook leuker), maar ik wil er ook de mogelijkheid tot racen mee open houden.
ik heb eigenlijk alleen de "open gecko cup" gevonden waar mini bootjes in racen, maar daar is eigenlijk niet heel veel over te vinden...
dan de boot keuze en de setup (voorlopig voorbehouden aan jullie mening
)
mhz mamba
24mm bij ???mm brushless inrunner met een kV van zo'n 3500
etti 45A watergekoelde regelaar
2s 20/25C 2200mAh lipo (flightmax, turnigy of flightpower)
ik weet niet waar een servo's ongeveer aan moet voldoen voor een boot van deze grote...
en ik ga denk ik voor een 2,4ghz zender set.
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen adviseren.
mvg
Jacar
ik heb al meerdere malen vele topics her en der geopend en eigenlijk zijn de meeste van mijn wilde plannen niks geworden..., daarom wil ik er nu een keer goed over nadenken en jullie mening en arvaring vragen (en er naar luisteren

Ik ben nu een beetje aan het rondneuzen in het electro boten wereldje en vind kleine bootjes meestal leuker (om te beginnen is de prijs ook leuker), maar ik wil er ook de mogelijkheid tot racen mee open houden.
ik heb eigenlijk alleen de "open gecko cup" gevonden waar mini bootjes in racen, maar daar is eigenlijk niet heel veel over te vinden...
dan de boot keuze en de setup (voorlopig voorbehouden aan jullie mening

mhz mamba
24mm bij ???mm brushless inrunner met een kV van zo'n 3500
etti 45A watergekoelde regelaar
2s 20/25C 2200mAh lipo (flightmax, turnigy of flightpower)
ik weet niet waar een servo's ongeveer aan moet voldoen voor een boot van deze grote...
en ik ga denk ik voor een 2,4ghz zender set.
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen adviseren.
mvg
Jacar