Man bijt hond

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Chow, 7 mrt 2013.

  1. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    Quote: "veiligheid boven alles" ...... Halloooo er zit een heli in de mond... gaat 't goed met je ??
     
  2. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Ha ha briljant filmpje :) 40 jaar ervaring...ik wilde na 3 maanden toch echt wat anders dan mijn coaxiale heli....dus of hij is daar echt blijven hangen of hij is toch nog niet zo heel lang bezig :)
     
  3. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Welk filmpje ?
     
  4. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Het filmpje uit de openingspost, Rhelie. Om de één of andere reden vond iemand het nodig dit topic van ruim een jaar oud weer omhoog te halen door het plaatsen van een lollige comment...
     
  5. JPV

    JPV

    Lid geworden:
    21 mei 2009
    Berichten:
    303
    Verdraaid, ik heb het filmpje gisteren eens smakelijk zitten bekijken, maar zie nu pas dat het topic al een jaar oud is (ik dacht nog "ik moet toch eens wat vaker naar Man Bijt Hond kijken").

    Voor wat betreft het gegeven dat die vent (volgens eigen zeggen) al 40 jaar (heli?) vliegt; als dat zo is zou dat betekenen dat hij als het ware achteruit heeft geboerd, immers, 40 jaar geleden vloog je nog zo ongeveer zonder heckgyro, dus dat zou betekenen dat hij eerst zonder welke vorm van stabilisatie vloog, daarna een jaar of twintig met de doorsnee-heli, en nu is hij dan "afgezakt" naar co-axiaal en fixed pitch :D. Een beetje de omgekeerde wereld zal ik maar zeggen. Maar, dat is eigenlijk standaard voor de figuren die in Man Bijt Hond doorgaans de revue passeren.

    Groet, Jan.
     
  6. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Owhhh ha ha dat had ik ook niet eens gezien :) maar was wel leuk om te kijken ha ha.
     
  7. Krismolleke

    Krismolleke

    Lid geworden:
    22 mei 2013
    Berichten:
    249
    Locatie:
    Freux, Libramont-Chevigny

Deel Deze Pagina