MAN bruder dakar truck ( tamiya tl01).

afgelopen week een poging gedaan de aanhanger een beetje klaar te krijgen, de wielen draaien nu onafhankelijk zodat een korte bocht mogelijk is. aangezien morgen de rijdag is woensdag pallets gemaakt, en de quad erop geplaatst.

eindresultaat,

helaas ook een tegenslag in het arduino-lichtproject,
het systeem gebruikt teveel stroom om uit de bec van de regelaar te halen.
hierdoor is de 5volt uitgang van de regelaar niet heel betrouwbaar meer, en gebruik ik voor de stroom nu een powerbank voor een telefoon op de usb ingang van de arduino.
zodat het in ieder geval werkt morgen.

Hier de tekening van mijn malletje dat ik al had laten zien.
Alles op deze foto moet x2,26.
Hier ook al begonnen beginnen met demonteren.
Erg lastig....goed speelgoed....de cabine gaat makkelijk van het chassis af,
Maar dan de cabine demonteren gaat moeilijk. .. Via een topic wat foto's in staan.

Iemand nog tips om de cabine wat realistischer eruit te laten zien?
mijn vraag is wat is de breedte boven op het chasis van tl01 waar de servo

nou zie ik dat jullie allemaal beetje aan het tobbe zijn de verlichting neem zo set van carson en plaats die er in sluit hem aan op je servo. maakt gaatjes em een boortje 3/4 mm en gebruikt die ronden rubbers van de servo.s dus ga je na links dan knipper hij ook

Die heeft erin gezeten, maar daar was ik niet tevreden over....
Deze is naar eigen idee aan te passen.
nou zie ik dat jullie allemaal beetje aan het tobbe zijn de verlichting neem zo set van carson en plaats die er in sluit hem aan op je servo. maakt gaatjes em een boortje 3/4 mm en gebruikt die ronden rubbers van de servo.s dus ga je na links dan knipper hij ook

Back