MAN Race truck NITRO

ziet er idd wel gaaf uit, alleen jammer dat het een brandstof truck is

Edit:

De MAN Truck Nitro Trailer is een heel ander soort RC-Car, die eigenlijk ook weer uniek in zijn soort is. Deze 2WD, schaal 1:14 MAN race truck is een replica van de 1:1 CEPSA Racetruck welke meedoet aan de europese kampioenschappen. Thunder Tiger heeft voor deze truck een heel nieuw CNC-gefreesd aluminium chassis ontwikkeld, met bladveren en oliegevulde schokdempers. De .12ci (2,11cc) ligt dwars en gekanteld boven de vooras, en drijft een speciale gearbox aan. Optioneel kan er een gearbox met twee versnellingen plus achteruit module worden gemonteerd. De MAN Truck Nitro Trailer wordt standaard geleverd met zeer realistisch ogende en fraai mat-verchroomde velgen en banden, achter heeft de truck zelfs dubbele wielen. Al met al was deze race truck een zeer opvallend model.

bron:RC-Junkies.com een beetje in het midden van de pagina

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind m wel grappig, maar waarom is het jammer dat het brandstof is?
Zelf vind ik brandstof velen malen mooier en leuker. Ik ervaar dat toch iets realistischer dan electro.

gr,

kevin

heb ook liever electro,nitro stinkt,maakt lawaai wat ze over niet zo graag hebben
en je moet telkens alles zitten proper maken ook als het droog is om te rijden.
Ben er niet zo voor te vinden.
Het heeft anderzijds wel iets met het geluid etc...maar tog neen merci

Verder wel een knap ding

hoi,

ik had laatst de kans om dit model van dichtbij te bekijken. hij staat bij AM-modelshop in sijsele (belgië)

het ziet er een heel leuk model uit met volgens mij enkele positive punten en enkele negative

-een appart model, welliswaar heel natuurgetrouw
-strakke afwerking
-geen uitwisselbare motoren, zonder custom aanpassingen (voor de meesten een plezier dan een struikelblok)
-komt rtr...
-geen uitwisselbare banden.
-misschien moeilijk te verkrijgen onderdelen (van tt weet ik het eigenlijk niet)
-geen lexaan body maar hard plastic wat kleur opties verkleint en moeilijker maart omwille van het feit dat je aan de buitenkant moet spuiten en zo snaller beschadigingen kan hebben aan de verf)
-de ophanging is heel realistisch, maar hoe zit het met het weggedrag?
-moest ik een hebben zou ik er toch wel een trailer achterhangen, mist wat aanpassingen moet dat wel te doen zijn
-en zelf vond ik hem wat prijzig... maar wel heel leuk

zo, dat is wat ik er van vindt

greetz

Back