C Cor In Memoriam 13 mei 2013 #225 Elst 12 Mei 2013 Foto's + Video http://www.tamiyagekken.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=10551 Laatst bewerkt: 13 mei 2013
Jan de Boeff 13 mei 2013 #226 leuke foto's Cor. btw, ik zag dat de Milka Koe was gestolen... na afloop zeker een BBQ gehad met vers Milka-koeien vlees... Sorry voor het Off-Topic
leuke foto's Cor. btw, ik zag dat de Milka Koe was gestolen... na afloop zeker een BBQ gehad met vers Milka-koeien vlees... Sorry voor het Off-Topic
dennis-480 13 mei 2013 #227 Haha, die arme milka koe. Maar idd leuk filmpje met je video wagen Cor. Wel een mooie baan pff.
vwforum 26 mei 2013 #229 sander van harte gefeliciteerd met u verjaardag. maak er een leuke dag van. gr willem en benjamin
M MikeS 27 mei 2013 #235 Nog gefeliciteerd man. toch wel genoeg binnen gehaald voor om je zelf te verwennen met onderdelen????
Nog gefeliciteerd man. toch wel genoeg binnen gehaald voor om je zelf te verwennen met onderdelen????
Szeedijk 27 mei 2013 #236 Ehhh had wel wat centjes binnengehaald. Maar "gaf" mezelf vandaag een ander cadeau. Dus denk ff kleine pauze inlassen
Ehhh had wel wat centjes binnengehaald. Maar "gaf" mezelf vandaag een ander cadeau. Dus denk ff kleine pauze inlassen
Jhma36 27 mei 2013 #237 Bij een truck zit op je voorwielen, bij een BMW achter de voorwielen, is iets om toch rekening mee te houden, verder geen letsel op gelopen hoop ik
Bij een truck zit op je voorwielen, bij een BMW achter de voorwielen, is iets om toch rekening mee te houden, verder geen letsel op gelopen hoop ik
jeroenz 27 mei 2013 #239 Beetje jammer weer man gelukkig geen lichamelijke schade die is meestal onberaalbaar. Maar t blijft zonde
Beetje jammer weer man gelukkig geen lichamelijke schade die is meestal onberaalbaar. Maar t blijft zonde