MAN TGX 18.540 4x2 XLX

je zal iets van een rails moeten maken net als je gordijnen maar dan nog kleiner en je zeil aan die wieltjes maken en dat zwarte rubber boven dat bedekt de opening tussen de rails en het zeil

Zo weer iets verder met de truck.
Wacht nog steeds op de witte verf, maar deze zou deze week eindelijk binnen moet komen! :D
Verder heb ik nu mijn dak helemaal klaar. Dus ook weer blanke lak, zwaailichten en verstralers. Deze zitten met een stekker vast aan een switch, dus in de toekomst weer eenvoudig los te maken.

Hoop volgende week wat mooie indrukwekkende ;) foto's te kunnen gaan laten zien.

Ik ben ondertussen ook een brandblusapparaat aan het spuiten. Maar daar zit een normale sticker bij. Plaats ik deze voor of na de blanke lak?

Laatst bewerkt:
ik zou hem voor de blanke lak er op plakken sander. dan is hij gelijk beschermd als de blanke lak er over gaat.

gr willem

he sander is dit niet wat voor je voor achter je city oplegger ipv een laadklep?

city2.jpg

Hey! Das misschien ook wel een idee! Nog leuker om hem dan ook werkend te krijgen :D
Ik ga er eens over denken... Zal er natuurlijk wel vreemd uitzien als je rijdt met zo'n ding erop en dan met een andere heftruck gaat laden :confused:

ik heb zelf ook een kooiaap achter mn volvo 1:1 gehad en als ik bij klant kwam waar een heftruck klaar stond dan pakte ik die of werd geholpen door medewerker
voor 1 krat met gasflessen is t een bedoening om kooiaap te pakken en weer op te hangen
heb laatst nog een rc kooiaap gezien op duitse site/forum/youtube

verlichting op de kooiaap maken en dan met een spiraalkabel op de trailer en als ie eraf is gewoon lampen van de trailer en klap of schuifbumper

Ik ga nog eens goed nadenken wat ik wil... Deuren, laadklep of zeil+kooiaap :confused:

Heb zojuist wat koplamp gaten opgeboord voor extra verlichting... :)
En als het goed is komt deze week mijn verf eindelijk binnen! Dus wordt het weer tijd voor foto's ;)

markioo het is geen kooiaap dat is een merk naam.

het is een meeneem stappelaar. zo is het ons geleerd op de chaufeurs opleiding.

gr willem

die van terberg heet kinglifter :P en dan heb je nog van hyab een dat is een moffet en je heb nog een pal lift en ga zo maar door zijn allemaal merken in de vak term noemen ze het net als willem al zegt een meeneem stappelaar of meeneemheftruck

En helaas is mijn verf toch niet binnen gekomen :'(
Dus maar weer afwachten :(

Maar kan ik nog wat info inwinnen... :)
Iemand reageerde laatst in een topic en die had het over een stuurvertrager. Zodat het sturen niet zo heftig reageerde als nu. Maar ik kan het topic niet meer vinden...
Wee iemand hoe ik dat kan bereiken?

Ps. Kooiaap is onderweg :) maar ook iets anders voor op mijn dieplader :) jihaaaaa!!! :usa:usa:usa. Tu tu tu tu tu tu tu tu tuuu tu tu tuuu

Dit is helaas niet wat ik bedoelde. Hier hebben ze het over de stuuruitslag, ik bedoel vertraging. Dus als ik mijn zender stick vol naar links gooi schieten je wielen ook vol naar links. Bedoeling is juist om de reactie te vertragen. Wat jet stuurgedrag weer wat reëler maakt.

Dat staat ook in dit topic, als jij een digitale servo neemt dan kun je de snelheden volgens mij ook instellen.

Back