Marder opnieuw opbouwen met allu.

• Topicstarter Topicstarter bonobo
  • Startdatum Startdatum
hahahah dank je.. ben er ook best druk mee geweest... maar het resultaat is daar :)

Netjes hoor!

Ik heb nog wel een elcon XL voortrein compleet liggen!
Nieuw en nooit gebruikt!
Ik hoor het wel als je intresse heb ;)

Greetz Rob

heb me vandaag ook maar een RN filter aangeschaft.. nog ff wachten en dan is hij klaar?? of niet :) hahahahaha je bent eigenlijk nooit uitgebouwd... Rob heb je mijn PBtje nog ontvangen?

hahahaha idd:) maar het bezig blijven met je auto is toch een soort verslaving.. ;)

erg mooi, zit heel veel geld in...
ik heb zelf besloten om mijjne te verkopen aangezien het hier gewoon niet mogelijk is om met zo veel kabaal te rijden..
Marktplaats.nl > fg marder veel tuning alu - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw

hey tamiyafreak, je kunt toch ook naar het bos gaan en daar rond raggen?
Ik begrijp dat het in een stad zoals maastricht niet echt handig is om in een woonwijk rond te gaan knarren.

Had jij er trouwens veel onderhoud aan? Want ik zie dat de onderdelen best prijzig kunnen zijn voor bigscales

Moet je trouwens eens dit filmpje zien:
[URL="
- Marder racing bij nickelodeon part 1[/URL]

Is een menneke van 8 jaar die ook loopt te patsen met z'n marder.
Hij heeft wel grovve woordjes hoor:P
Kan die Marder nooit zelf betaald hebben, hij heeft gewoon rijke pappie en mammie denk ik

Hoe die het ook brengt he: " Dis nog een ouwe filter... een k*t filter zeg maar".

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn RN filter is binnen!!! vanavond wordt hij er op gezet.. foto's volgen.. mijn zwarte shockcovers zijn er hopelijk vandaag ook... samen met nog een allu. aandrijf plaat... :)

Back