Graag had ik plannen gehad zoals de Tai mahal en andere,ik had er vroeger twintig verschillende maar met te verhuizen is die doos verdwenenIk kan jullie aan tekeningen helpen, stuur me anders eenpersoonlijk bericht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Graag had ik plannen gehad zoals de Tai mahal en andere,ik had er vroeger twintig verschillende maar met te verhuizen is die doos verdwenenIk kan jullie aan tekeningen helpen, stuur me anders eenpersoonlijk bericht
Ik kan jullie aan tekeningen helpen, stuur me anders eenpersoonlijk bericht
ik kan U helpen aan de Taj Mahal, mail mij op : bramenanneke@hotmail.comGgraag had ik de plañen gehad van de Taj mahal het mogen ook meerdere plans zijn van Andere model lens ik Ben Alles kwijtgeraakt
Ik had zener plans van twintig modellen
Goedemiddag heb je toevallig nog de tekeningen van de Notre Dame. Ik kan deze nergens meer vindenIk kan jullie aan tekeningen helpen, stuur me anders eenpersoonlijk bericht
Heb je de plannen van de notre dame nog? Ik kan hier namelijk niet meer aan komen.Notre Dame
Ik heb ondertussen ook reeds de plannen van de Notre Dame
gr
Als je Facebook hebt dan kan je alle tekeningen daar vandaan halen (matchitecture plan free) en als je bent toegelaten bij bestanden kijken. SuccesDag beste collega-bouwers.
Ik ben op zoek naar de plannen van de London Tower Bridge en/of de Misisipiboot. Eventueel nog andere plannen zijn ook welkom. Ik kan ruilen tegen de plannen van de Taj Mahal (in pdf - goede kwaliteit). Contacteer mij gerust.
Hartelijk dank voor de tipAls je Facebook hebt dan kan je alle tekeningen daar vandaan halen (matchitecture plan free) en als je bent toegelaten bij bestanden kijken. Succes
Ik kan jou de plannen van de tai mahal bezorgen als jij die van de notre dam aan mij bezorgd mvg.Hey allemaal ben nieuw op dit forum dus als dit niet de juiste plaats is om dit onderwerp te zetten vergeef het me dan aub.
Ik doe al enkel jaren modelbouw maar sinds kort heb ik iets nieuws gevonden en dit is namelijk "matchitecture".
Dit zijn modelllen samen gestoken met houten stokjes.
Nu zijn deze modellen in mijn streek weinig te vinden enkel de aanvuldozen 2000 sticks zijn nog te vinden in de winkel.
Daarom is mijn vraag of er hier op het forum nog mensen zijn die dit uitoefenen en of we eventueel plans kunnen wisselen of die weten waar er plans te vinden zijn op het net.
bedankt op voorhand
en ik heb veel tekeningen , en ik zoek ook al een hele tijd naar de Notre Dame,Ik kan jou de plannen van de tai mahal bezorgen als jij die van de notre dam aan mij bezorgd mvg.
Heeft u deze nog?Ik kan jullie aan tekeningen helpen, stuur me anders eenpersoonlijk bericht