Max. gasuitslag begrenzen, welke zender?

Hoi allemaal!
Ivm de kids, wil ik graag weten welke zender ik moet hebben om de maximale gasuitslag te begrenzen?
Ik heb van het weekend de LaTrax Teton aangeschaft, hoop ik deze week binnen te krijgen, dus hoeft de zender niet het nieuwste van het nieuwste te zijn.
Uiteraard moet de ontvanger wel tegen een stootje en een beetje water kunnen.

Alvast bedankt voor jullie input.

De latrax teton heeft een regelaar die je normaal kan instellen op trainingsmode,dat wil dus zeggen maar 50 procent gas en achteruit.Effe de manual lezen doet wonderen ;)

I know! :D
Maar ik wil de snelheid graag nog meer beperken.

Maar ik zie dat jij een Spektrum DX3C hebt...kan dat toevallig met deze zender ook, of kan je alleen maar de stuuruitslag beperken?!

Met deze zender kan je zowel stuuruitslag als gas enz instellen.
Heeft ook 20 modelgeheugens dus zeer handig voor extra speelgoed :) bestuur er nu een boot en 5 auto's mee.

Over percentage hoef je je geen zorgen te maken. Je kunt hem zodanig terug zetten dat motortje begint te stotteren of niks meer doet. Als je gaat begrenzen moet je wel de achteruit stand afzetten anders heb je geen rem meer.

I know! :D
Maar ik wil de snelheid graag nog meer beperken.

Maar ik zie dat jij een Spektrum DX3C hebt...kan dat toevallig met deze zender ook, of kan je alleen maar de stuuruitslag beperken?!

Stootblokje onder de gashendel plakken....

Mijn zender gaat van 0 tot 150 procent :)

Stootblokje is makkelijker trouwens dan je gas terug volledig zetten hoor ;) stootblokje kleef je met dubbelzijdige tape en trek je der zo weer af.Of met velcro of iets dergelijks.
Voor het gas meer of minder te zetten moet je meer handelingen uitvoeren.
Nu weet ik niet of je eigenlijk 2 profielen kan aanmaken met 1 ontvanger(denk het niet),anders wissel je gewoon van profiel en heb je jou instellingen allemaal tegelijk.

DX3C is een leuke zender.. Kost weinig en heeft ook verstelbare uitslagen (gas/rem en stuur)

Je kan er ook 20 modellen in zetten. Wel zo handig :) 1 met begrenzing en 1 zonder!
En ja geen probleem hoor 1 ontvanger 2 profielen!

hallo heb vandaag nog een dx 2 of 3 c zien staan voor 60 euro op 2tweedehans.be je zuld er zeker ook tegen komen op markplaats.nl he .

groetjes van Patrick uit Belgie

Tuurlijk kan dat. Als je zender modelgeheugens heeft kan je op 1 ontvanger zo verschillende instellingen selecteren.

Back