maxi joker 3

Heeft iemand ervaring met het bouwen van een maxi-joker 3?
Ik ben halverwege de bouw, gaat op zich prima, maar de handleiding is nu niet de beste die ooit geschreven is. Aangezien ik geen ervaring heb met het zelf bouwen van een heli zoek ik iemand (liefst omgeving Nijmegen) die deze heli kent,

Ik ben halverwege de bouw, gaat op zich prima, maar de handleiding is nu niet de beste die ooit geschreven is. Aangezien ik geen ervaring heb met het zelf bouwen van een heli zoek ik iemand (liefst omgeving Nijmegen) die deze heli kent,

En jij gaat deze big boy besturen.
Ik zou zeggen filmen maar ik wil zo'n joker willen zien crashen.
Hoe groter des te beter de crash lol.

Hum...

Ik weet niet of dit je eerste heli is (gezien je post denk ik van wel), raad ik je heel erg sterk aan een vereniging op te zoeken...
Normaal ben ik niet zo heel erg van de verenigingen, maar een 90 size is niet iets waar je een beginner zo mee weg kan sturen...

Een 450 kan al een stevige wond veroorzaken, een 90 zeer zeker.

Bij een vereniging zullen ze je ook zelf laten bouwen, maar dan wordt er tenminste gecontroleerd wat je gedaan hebt etc, wat wel zo'n prettig gevoel geeft.

Succes!

Neem even contact op met Danny van RMVC Cumulus (linkje). Hij kan je waarschijnlijk helpen met het bouwen, afstellen en invliegen.

nee, het is niet mijn eerste heli... heb in sneltreinvaart een trex 600 gebouwd en leren vliegen ... daarna de maxi joker gebouwd. met hulp van een vriend (die zeer ervaren is in motorfietsen maar niet in modelheli's..... twee verwisselde delen van een lagertje in de heck hebben nog voor veeeeel zoekwerk gezorgd). Maar nu vliegt het spul, camera eronder......

er blijft nog veel werk over, de camera moet de beelden naar beneden zenden, de autopiloot moet zorgen dat ik de handen vrij krijg.

De eerste beelden zijn te zien op mijn website: flipfoto.nl

groet

Flip

Back