MC Modelbouw Bilthoven gaat sluiten.

• Topicstarter Topicstarter MC Modelbouw
  • Startdatum Startdatum
M

MC Modelbouw

Guest
Geachte Modelbouwer,

Na een moeilijke tijd in onze winkel hebben wij besloten om op 17 juli 2010 de laatste verkoopdag te houden.

Wij hebben met veel plezier vanaf 11 november 2005 onze winkel gehad en wij kijken er met veel plezier op terug.
Helaas door de groeiende populariteit van het internet kopen en de goedkope Chinese handelaren konden wij de winkel niet meer rendabel houden.

Vanaf donderdag 10 juni 2010 zullen wij gaan beginnen met onze uitverkoop welke uiteraard flinke kortingen met zich mee brengt.

Wij hopen u nog te zien voordat wij de deur voorgoed sluiten.

Onze openingstijden tot aan de sluiting zullen zijn:

Donderdag van 13.00 tot 18.00 uur
vrijdag van 13.00 tot 18.00 uur
Zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur.

Wij hebben erg scherpe kortingen dus kom ervan profiteren!

Oracover is tot aan de sluiting € 6.50 per meter en wij hebben voldoende kleuren in voorraad!

Met vriendelijk groeten,

Christian en Michael Willemse

Laatst bewerkt door een moderator:
Triest maar helaas. Deze posting is in overleg met mij geplaatst. (voordat er gerapporteerd gaat worden).

Hoi,

misschien kan de titel aangepast worden ? Er staat nu modebouwe ipv modelbouw ;)

Jammer voor deze mensen ... ik vrees dat er nog meer zullen volgen :(

Robert: ik weet natuurlijk niet of MC Bilthoven een sponsor was, anders zouden ze misschien een aantal van hun aanbiedingen hier kunnen posten.

Dan bereiken ze een groter publiek denk ik ... immers niet iedereen zal op de gok afreizen naar Bilthoven.

Grtz,
Menno

nee, straks word het hier een grote opheffingsuitverkoop actie... dat is niet de bedoeling..

Robert

Ik was ook niet van plan om elke aanbieding hier neer te zetten maar het lijkt me duidelijk dat bij een opheffingsuitverkoop de nodige korting hoort! we beginnen met 30% op alles.
Voor de mensen die willen weten wat er is geef me gewoon een PM of bel met 030-2253809 tijdens openingsuren.

gr

mc modelbouw

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg jammer;(
ik kwam vrij vaak bij jullie.
ik kom morgen middag even langs.
hebben jullie nog auto's te koop?
wil namelijk een brushless wagentje.

Modelbouwers,

17 juli gaan we echt dicht!

Dus nog 3 weken hele grote kortingen tot 50%

gr

jammer dat er weer een modelbouw-winkel moet sluiten in ons land. Jammergenoeg is bilthoven iets te ver weg, anders had ik graag geholpen met opruimen;)

Laatst bewerkt:
Hallo Modelbouwers

Laatste week is ingegaan, wij hebben nog heel wat vliegtuig toebehoren en oracover producten zoals oracolor.

Nu 50% korting op alle toebehoren en aanverwante artikelen

mc modelbouw

...en vandaag was dus de laatste dag.

Zondezondezonde. Prima winkel om zaken mee te doen, vriendelijke mensen, wilden er ook wat voor doen.

Back