MCH Modelbouwclub Huizen (NH)

Heee Dogspeed

Als je een keer gaat varen met die fsr kun je me dat dan ff laten weten waar,wanneer en hoe laat ik wil dat wel een keer zien gaan. Bij ons op de club mag (helaas) niet gevaren worden met brandstof boten. Ook dient men er rekening mee te houden dat er niet gevaren mag worden op de 35 mhz en 40 mhz kanaal 50 t/m 53 i.v.m 't vlieg gebeuren dat ook binnen onze vereniging plaats vindt

Groeten Kuifje

Hoi,

Ik ben samen met Robert Tempelaar, naar de Huizense club geweest. Het is mij erg goed bevallen, en ik ben hard aan het nadenken of ik ook lid ga worden.

Theo, hartelijk dank voor het geweldige ontvangst!!

Groeten,

Jan

PS: Het was stervens koud

Jan Kortbeek zei:
Hoi,

Ik ben samen met Robert Tempelaar, naar de Huizense club geweest. Het is mij erg goed bevallen, en ik ben hard aan het nadenken of ik ook lid ga worden.

Theo, hartelijk dank voor het geweldige ontvangst!!

Groeten,

Jan

PS: Het was stervens koud

Theo, hier sluit ik me graag bij aan.
Ik hoef alleen niet na te denken of ik lid word, aanmeldingsformulier is onderweg.

Groeten,

Robert Tempelaars.

P.s. sta jij met Hans niet geregeld op vrijdagavond bij 2Brothers kopje koffie te drinken? Jullie kwamen me zo bekend voor......

Ha die Robert en Jan

Ik ben blij dat jullie 't ondanks'de kou toch gezellig vonden .
En inderdaad elke vrijdag avond zijn Hans en ik te vinden bij de Brothers voor de gezelligheid, informatie en om regelmatig nieuwe dingen aan te schaffen maar de koffie is daar prima en ook een hele belangrijke reden om daar heen te gaan 't is ook zo dichtbij en van harte welkom bij ons cluppie

Groeten Theo

Huizen: gefeliciteerd!

Mag ik de MBC Huizen vanuit een (brrrr) stervenskoud Biddinghuizen feliciteren met op z'n minst één nieuw lid? (Misschien zelfs wel twee??)
En de koffie is in Bussum inderdaad toppie!
Jammer dat het water weer hard wordt....

Roel.

Wel robert wij hebben in 't verleden wel iemand gehad met een heuse ijsbreker 't was een mooi gezicht, half op 't ijs varen en er dan echt door heen breken maar 't vrat wel veel stroom.

En er zijn op dit moment geen dusseldorf blusschepen bij ons op de club.

Dus als je er 1 wilt gaan bouwen dan ben je bij ons de enige, 't is wel een schip voor een hoop functies zodat je jou zender met 8 kanalen goed kan benutten.

Veel bouw plezier, groeten Theo

Ik ga toch maar voor de S130 denk ik.
Zelfde schaal als de PT-15 en een aparte boot.
De Dusseldorf gaat wel heel erg in de papieren lopen als ik alle functies
zou gaan inbouwen.
En na zaterdag geef ik toch de voorkeur aan een beetje snelheid.....

Robert

P.s. die foto's die jullie hadden gemaakt, waren die digitaal??

De foto's die wij maakten waren inderdaad digitaal maar ik heb alleen een foto van de sleper van Jan en helaas niet van jou PT 15. Als ik 't goed heb dan heeft Hans wel een foto gemaakt van jou PT 15. Hij was gisteravond bezig om ze op zijn pc te krijgen en dan op onze site van de MCH.
http://groups.msn.com/modelbouwclubHuizen
Ik weet niet of 't gelukt is.

De S130 van robbe is ook een mooie boot en ook uit te rusten met een aantal functies geluid en/of licht o.i.d en zal ook wel snel gaan

groeten Theo

Ik ben erg benieuwd naar de foto's Theo!!

Groeten,

Jan

kuifje zei:
De foto's die wij maakten waren inderdaad digitaal maar ik heb alleen een foto van de sleper van Jan en helaas niet van jou PT 15. Als ik 't goed heb dan heeft Hans wel een foto gemaakt van jou PT 15. Hij was gisteravond bezig om ze op zijn pc te krijgen en dan op onze site van de MCH.
http://groups.msn.com/modelbouwclubHuizen
Ik weet niet of 't gelukt is.

De S130 van robbe is ook een mooie boot en ook uit te rusten met een aantal functies geluid en/of licht o.i.d en zal ook wel snel gaan

groeten Theo

Volgens mij is het niet gelukt... :wink:

Jan ik heb een foto van jou sleper bij ons op de mch site gezet ik zou niet weten hoe ik dat hier moet doen.
kan je 't ff uitleggen zodat zelfs ik 't kan?

Robert ik heb van Hans bericht gehad dat zijn computer problemen over zijn en dat hij binnenkort foto's gaat

plaatsen op de mch site

groeten Theo

Back