MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Iedereen lekker aant vliegen? Tis zo rustig in dit draadje ;)
Google plus is heerlijk om te discussieren...
Alles bijhouden is lastig, en veel internationaal volk ook.

Welkom daar :

ImageUploadedByTapatalk1433507101.877645.jpg

Vanmiddag geprobeerd of ik met de nieuwe headplay's kan vliegen.
Voor een blutiger anfänger ging het nog wel ware het niet dat ik de lens van de mobius heb gemold tegen een stalen doelpaaltje..
Ik kan wel een filmpje posten, maar denk niet dat iemand daar op zit te wachten ;)
Nieuwe lens bestellen dus.. Achja, we moeten allemaal ergens beginnen, he ;)

De headplays bevallen me trouwens wel heel goed, zelfs zonder bril kan ik er prima mee uit de voeten en geen last meer van dubbel beeld zoals bij mijn atti's omdat de daar IPD niet goed voor mij kan zetten.

Had geen tijd voor een Gate practice met de guys, dan maar ff vliegen en oefenen in het bos.
Dragonfly props proberen te breken; jammer niet gelukt :)

Hans, dat ziet er echt weer heel netjes uit! Ik ben nog mijlen ver verwijderd van zo te vliegen :D

In freerider lukt het me wel maar dan pak ik mijn eigen quadje en dan is het allemaal weer heel anders. Er zit nu trouwens een parkeer garage in freerider en daar heb ik wel veel lol mee, maar vanmiddag werd me weer eens duidelijk dat een sim leuk is, maar het echte werk is dan toch weer echt een niveau hoger!

Hans, dat ziet er echt weer heel netjes uit! Ik ben nog mijlen ver verwijderd van zo te vliegen :D

r!

Dank: post gewoon je filmkes
Alles is welkom. Een vriendelijk woord kan er altijd vanaf :)

En die sim? Ook geprobeerd in Bexbach, erg afwijkend van de echte wereld helaas. Maar dat is bij elke sim zo

Ok, Hans, daar gaat ie dan: Mijn vliegles van vandaag :)

Het is geen Metall Danny niveau, dus als je in slaap valt, dan alvast mijn excuses :D

Tnx, en dat is zeker waar. Ik denk dat ik in dat geval nog een lipo of 10.000 van Danny verwijderd ben ;)

haha .. (10.000) !!
je vliegt beter als mij in het begin van me hobby
gewoon ff doorzetten en opeens 'klikt' het tussen je quad en jou :)
vindt je doorzettings-vermogen al een 10 Waard

Hey guys, ik heb zojuist mijn eerste vluchten gemaakt met mijn nieuwe 250 frame :) Jezus ik snap nu waarom jullie die x525 een suf apparaat vinden :D

Wat is dat leuk vliegen, heb nog niet mijn fpv camera er op gemonteerd maar kon het niet laten om wat test vluchten te maken. Wat voor batterijen gebruiken jullie? Hoeveel mah en discharge rate hebben jullie want ik denk dat ik nog wat batterijen kom te bestellen.

Momenteel heb ik 2 1000mah 30-40c batterijen maar die kunnen de pieken niet heel goed opvangen.

Back