MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Roze!!! FPV in stijl!

ImageUploadedByTapatalk1435240664.022271.jpg

Nog steeds trouw aan m'n zwarte Dominator.
Ik wou onlangs de nieuwe kopen, maar hij beviel me niet echt.
Het scherm leek dichter te staan bij de V2 dan bij de V1.
Sommige mensen vinden dit fijn, ik vond het wennen.
Dus nog even verder met de V1.
Met stickers erop gaan ze sneller trouwens...

ImageUploadedByTapatalk1435246631.524780.jpg

heb tot nu toe de hele mini zwart-rood. Krijg ook nog zwarte of rode aeroguards om de zijkant dicht te maken. die moet ik nog even tekenen en 3d printen. vandaar dat ik een bril ook fijn zou vinden in die kleuren. maar dominator gaat inderdaad voor de attitude. Zou leuk zijn als die binnenkort ergens tweede hands verschijnt ;) http://imgur.com/j4bTYIH

Krijg ook nog zwarte of rode aeroguards om de zijkant dicht te maken. die moet ik nog even tekenen en 3d printen.

goed testen .. want ik kan een paar Piloten die last kregen van de Yaw Problems
de mini tolde opeens om hun as bij voowaardse vlucht (van zelf)
toen ze het eraf haalde .. was het Probleem ook weg

Heb na een hoop lezen toch gekozen om voor de dominator v2 te gaan. Nu zie ik op internet wel grote prijsverschillen tussen verschillende sites. vanaf 280 euro zonder batterij en receiver tot 500 met accu en receiver. Is er in noord limburg ergens een winkel waar ik m op kan zetten en kan proberen zodat ik zeker weet dat het is wat ik wil? Aan de kleuren zal ik gewoon moeten wennen haha ;)

Nee geen winkel met Dominators helaas in Limburg. Wel een in Brabant maar daar maak ik geen reclame voor :) slechte ervaringen van gelezen

Gewoon een keer meekijken tijdens een vliegmeet of zo

Nee geen winkel met Dominators helaas in Limburg. Wel een in Brabant maar daar maak ik geen reclame voor :) slechte ervaringen van gelezen

Gewoon een keer meekijken tijdens een vliegmeet of zo
hmmm okee het is niet anders. Wilde bij quadron gaan kijken maar ik kan die dag helaas niet :(

Heb na een hoop lezen toch gekozen om voor de dominator v2 te gaan. Nu zie ik op internet wel grote prijsverschillen tussen verschillende sites. vanaf 280 euro zonder batterij en receiver tot 500 met accu en receiver. Is er in noord limburg ergens een winkel waar ik m op kan zetten en kan proberen zodat ik zeker weet dat het is wat ik wil? Aan de kleuren zal ik gewoon moeten wennen haha ;)
ElectronicaRC heeft nette prijzen nu en binnen 2 dagen in huis!

Ik hoop hem binnenkort tweede hands in de seal voor een mooi prijse binnen te hebben als alles goed gaat :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lol, ja dat had ik ook gelezen maar dacht wellicht ergens iemand die in refurbished of zo handeld. [emoji14]

Ben aan het kijken om een nieuwe quad te bouwen waar ook 4S op kan. Er komen waarschijnlijk de SN20A ESC's op, de motoren ben ik nog niet helemaal over uit, ofwel de 2204, 2300kv of de 196okv of de 2206, 2100kv? Zoveel keuzes :p

Heeft een van jullie hier advies over?

Ohja, wellicht handig te vermelden inderdaad.
Ik was aan het kijken naar een Zuul Superbeast of een Gomini V3 van Ron, heb nu een ZMR250 die bevalt eigenlijk ook wel met een Nucleus PDB. Een van die 3 frames wordt het zeker!

Back