Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Krijg ook nog zwarte of rode aeroguards om de zijkant dicht te maken. die moet ik nog even tekenen en 3d printen.
hmmm okee het is niet anders. Wilde bij quadron gaan kijken maar ik kan die dag helaas nietNee geen winkel met Dominators helaas in Limburg. Wel een in Brabant maar daar maak ik geen reclame voorslechte ervaringen van gelezen
Gewoon een keer meekijken tijdens een vliegmeet of zo
ElectronicaRC heeft nette prijzen nu en binnen 2 dagen in huis!Heb na een hoop lezen toch gekozen om voor de dominator v2 te gaan. Nu zie ik op internet wel grote prijsverschillen tussen verschillende sites. vanaf 280 euro zonder batterij en receiver tot 500 met accu en receiver. Is er in noord limburg ergens een winkel waar ik m op kan zetten en kan proberen zodat ik zeker weet dat het is wat ik wil? Aan de kleuren zal ik gewoon moeten wennen haha![]()
Helemaal nieuw in de doos met plastic en alles er nog om. gisteren binnen gekregen. is een stuk fijner als met een schermpjeeLol, ja dat had ik ook gelezen maar dacht wellicht ergens iemand die in refurbished of zo handeld. [emoji14]