MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Ik heb nog gekeken hoe het in de APV staat van het gemeente, ik neem aan dat het gemeente Brunssum is waar wij gevlogen hebben en ook geparkeerd stonden. Op internet kon ik niet veel uithalen via gemeente Brunssum met betrekking met parkeren op groenstrook dus moet even verder kijken door middel van die feitcode misschien...

Metall....die flappies vroegen mij wel of ik gevlogen had daar met mijn tricopter en hexa, ik zei wel dat ik ze getest had ja en ze vroegen verder of ik aan het filmen of aan het fotograferen was, toen ik nee zei wilden ze wel mij vragen of ik zeker een vergunning had of toestemming had gekregen maar ik ging snel op een ander onderwerp waardoor ze mij niet echt concreet er naar gevraagd had.. Ik weet dus niet zeker of het daar kan of niet:(:(:mad::mad:

waarom zou je niet boven/in een bos mogen filmen ??
staan 1000'den filmpjes op youtube over de BrunssummerHeide
over paddestoelen/schapen/herten/mountainbikers etc etc

wij verkopen onze vid's toch niet ...

Laatst bewerkt door een moderator:
...uhm,er is een draadje over de regels voor het vliegen in NL 8)
Dacht dat je nu alleen nog maar op het veldje van een vereniging mag vliegen,of met toestemming boven iemands grond...en dan nog met allerlei restricties (hoogte etc.)
Maar jullie zijn toch outlaws?!! :-)

ik ben toen jullie voor het eerst een meeting in brunssum hielden langsgefietst met de mtb.
zag wel 3 fout geparkeerde auto's staan toen, maar ben niet eens gaan zoeken waar jullie waren want ik hoorde totaal niets..

dus als ze langsrijden zullen ze al helemaal niks horen

Wie zoekt die vindt :p

op verschillende Websites staat tot het een recreatie gebied is
je mag alleen niet v/d Wandel-paden af wijken/ niet jagen / geen vuil storten / niet bomen kappen / niet kamperen

MCOL MultiCopter Outlaws Limburg

Parkeren: Bezwaar maken is denk ik helaas pindakaas, staat vast aangegeven waar je mag parkeren.
Die parkeerplaatsen daar zijn ook vaak vol toch?

Vliegplek? Wel zo wijs, maar ben bang dat de ambtenaar die je spreekt niet eens weet waar we mee vliegen ;)
En het is openbaar wandelgebied: je blijft op het pad toch?

Parkeerplaats: ja .. zijn altijd BOMVOL / staan autos van mensen die het hele bos leegtrekken (paddestoelen)

enja .. blijven netjes op de paden (behalve big lama als ie gecrasht is en moet zoeken naar zijn phantooom) :mrgreen:

Als het bomvol staat is het een cashcow voor gemeente Brunsum
Waarom meer pakeerplek maken of parkeren in de bermtoestaan: $$$$$$$$$

INDOOR MEETING 7 December :p

1

3

vid 1: biglama
vid 2: Devil31
vid 3: Metall

ejumyheg.jpg

e6e5yseg.jpg

maza4era.jpg

u2ypu2uh.jpg

4ane5ene.jpg

nu ook verkrijgbaar op DVD • VOLUME I / II / III •

Volume I

Volume II RAW & Music-Style

Volume III

NO RISK --->> NO FUN

Mooie triology danny!

Volume IV is een mini crash compilatie verwacht ik :)

Thanks garbungel :cool:
vindt de crashes te zonde om zomaar tewissen
en met een beetje Metall op de achtergrond is het smaakvol om naar tekijken (vindt ik dan)
ik wil te snel en door gek-mogelijkste stukken knalluhh
en met 4 maanden multicopter/FPV Carriere gaat dat niet zo samen :D
de meeste stukjes film zijn van nieuwe Locaties,,
meestal als ik er 3 a 4 lijpo's gevlogen heb,, heb ik me oriëntatie-puntjes gevonden
en dan gaat het bijna vanzelf :D
hopelijk maak ik volgend jaar iets minder Crash-Rmx'en, maarja hoort er bij denk ik
maar of de blackout-mini ook zo sterk is als de F450 ??!!

Blackout is niet kapot te krijgen :). Heb er ook wat knallen mee gemaakt. Mijn blackout heeft nu overigens ook 3s (zmr 2400kv) motoren erop. Binnenkort een keertje ermee knallen. Power is niet normaal meer. Kan ik eindelijk wat fatsoenlijke acro doen.

Die crashes van jou zijn niks vergeleken met mijn crash carriere :). Had er een keer compilatie van willen maken, maar na 3 jaar vliegen en verschillende laptops en pc's is het meeste kwijt.
De f450 hield het niet zo geweldig bij mij overigens :). Heb behoorlijk wat armpjes vervangen.

gelukkig zijn de mini's niet zo gevoelig zo te horen :)

Hoe lang was de levertijd op de ZMRs?
Hoop dat de Cobra's komende week leverbaar zijn in NL;
De leveringen vanuit HK uit het international warehouse zijn niet om te doen...

Back