MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

De eerste keren zonder spotter lijkt me minder, een vliegende maaimachine langs mijn oor: NoNo

Tijd genoeg om te leren, en LOS en FPV kun je ook samen beoefenen, het bijt niet. De vaardigheden bij vullen elkaar redelijk aan.
(Zeg ik even zonder al te veel ervaring op het een en geen op het ander vlak, zo op gevoel)

Zoals gezegd..doen waar je zin in hebt! Het is een mooie hobby te vliegen en je kan er letterlijk alle kanten mee op hahaha! Ik vlieg nu LOS maar ik zou o zo graag het ook met mijn brilleke willen kunnen doen..vooral om nog wat verder te kunnen vliegen.
Gelukig ben ik zo dat het allemaal geen must is en zal er gewoon nog wat tijd in moeten gaan steken 8)

Vind het al knap Gooser dat je op die afstanden ziet welke orientatie de quad heeft, natuurlijk zie je met een kleine stuuraanpassing welke kant de correcties nodig zijn maar toch.. Respect

de eerste paar keren is het een beetje eng om met een bril op te vliegen , omdat je een beetje afgesloten word van de buiten wereld , en ook omdat je beperkt zicht hebt (alleen vooruit)

maar het went vrij snel :D
je moet dan ook niet dicht bij jezelf gaan vliegen ;) , maar zoek een afgelegen open veld op ,en begin daar met oefenen

het is een beetje lastig je orientatie te houden , omdat je met zoveel andere dingen bezig bent , ook is het lastig om hoogte in te schatten
daarbij komt ook nog dat het beeld niet haarscherp is.

maar al met al , met vallen en opstaan leer je toch het fpv-en :p

en eenmaal begonnen voor altijd verslaafd :lol:

Nick

vandaag had ik nog een uurtje tijd dus nog even lekker gevlogen bij de Floriade :p

Gr Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie lokatie: geen kip te zien en mooie orientatiepunten.

Gaaf dat podium en de bank :)

Doen we als MCOL nog eens aan denk ik: kun je zo gratis naar binnen denk ik?

korte FPV impressie van TENERIFE

me Beeld-Qualiteit van de 5.8 was KL#TE op het Eiland
denk dat het kwam door het vele Internet/TV-satelieten/Radio-stations/stroom op het eiland
maar het was een SUPER vakantie :p
en natuurlijk lekker gevlogen met soms hartkloppingen in me keel
ben niet zo'n HOOG-Vlieger en houdt helemaal niet van Water
maarja --->> NO RISK NO FUN :vamp:

ook mijn Orientatie verloren na 1 minuutje al in de bergen

heb zoveel beeld materiaal .. moeilijk kiezen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gave footage hoor danny, zeker daar boven het water. Had het zelf alleen niet gedaan, dan krijg is waarschijnlijk een nervous breakdown ;)

Wooow mooie beelden.. echt gaaaf:worship:
hoop dat ik ook zulke beelsen kan maken als me fpv zetje er is:D

Patrick

@Rubaaa: ja water is wel Creepy ,, maar had zo'n slecht beeld dat ik het niet echt zag :lol:
of hij dondert in het water of van die Rotskliffen .. maakt ook niet veel meer uit
dan ga je zonder naar huis .. was gewoon te aanlokkelijk :D

@topix: ben benieuwd naar je Vids ..en als je FPV vliegt gewoon niet teveel nadenken over wat er wel allemaal 'kan' gebeuren

@Goser: thanks kerel .. was FUN daar

@big lama: volgende meeting in TENERIFE ?! ;)
weet nog wel wat Tenten waar je je Lipos kan opladen hahahaha

Back