Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Problem solved. Ik gebruikte de manier van binden met de mcpx V1. Bij V2 is er iets veranderd. Je moet na het loslaten van de bind switch de rudder naar links drukken. Beetje zoals je ook de DX4e bind. Pffff. Goed, we zijn 3 uur verder en nu vliegt hij..
Ik heb uiteindelijk de oplossing gevonden op een Duits forum. Maar goed dat ik Duits heb gehad op school. Ik gebruikte dus niet mijn mcpx boekje maar de manual van de eflite website. ben niet zo van papieren boekjes. En die manual was dus niet geupdate. Procedure is dus vrijwel gelijk aan de mcpx V1 alleen moet je de knuppel roeren na het loslaten van de trainer switch.. Tís toch wat
Zichtbare verschillen zijn er wel. Er zitten rubberen ringetjes op de balletjes van je swashplate. De tailfin zit niet direct tegen de tailrotor aan maar is kleine afstand tussen. De tailrotor is iets groter. En op de doos zit een rode sticker met V2 erop.
Ik heb de doos erbij gepakt. In de mcpx manual zit een groter sticker met VOID op de bindprocedure. Er zit een apart velletje papier in de plastic zak met de nieuwe procedure..
**Edit**
Ik heb de topictitel aangepast (V2 toegevoegd) zodat anderen deze info makkelijk kunnen vinden. Wil het hier dan ook verder bij laten om het topic niet verder te vervuilen