MDS Moteren goeie?

• Topicstarter Topicstarter Darkmaster
  • Startdatum Startdatum
D

Darkmaster

Guest
Ik kwam net een tabel tegen op deze site:
http://www.zwaluwmodelbouw.com/
Ik kan je er niet gelijk naar linken want er zit een beveileging op ofzo.
ga naar "Produkten" dan naar motoren Scroll een beetje naar onder.
en je ziet het tabeltje, nu mijn vraag zijn dit goeie motoren ik vind ze niet duur.

Kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven.. Weet niet waarom, tja.. Het voelt allemaal net ff wat minder aan. De kwaliteit van het gebruikte aluminium, de schroefjes, carburateur & stelnaalden.. Het komt allemaal een beetje goedkoop en fragiel over jammer genoeg...

Bij het afstellen van deze motoren komt heel wat kijken, en lukt je dus niet met weinig ervaring. Grote kans dat je hem nooit lekker lopend krijgt wat alleen maar voor ergernis & verdriet zorgt.

Zelfde heb ik ook een beetje bij Magnum etc etc etc... maar daar gaan we ff niet verder op in. Lees deze topic ff door...

Hmmm... jammer!
echt lekkere spot prijsjes hebben ze wel
ik denk als ik me bij os.max hou :)

Een clublid heeft op Harsewinkel een 8cc MDS gekocht...grootste prop die er op kan is een 9x7 8O 8O Volgens de site van MVVS mag er op de .25 Combat ook een 9x7 prop. En veel power heeft de MDS ook niet echt....maar hij kan wel zuipen als een echte rus :P Misschien dat ie wat meer power heeft als je een aantal procenten echte russische vodka meemengt in de brandstof :P :P ;) Ik zou geen MDS kopen.. :)

Deze persoon (Philip Rawson) was ook niet zo tevreden over z'n MDS-je.. :P

1.jpg

3.jpg

Maar je moet er ook wodka in doen, dan lopen ze veel beter :P

Wat betreft kleine motoren, heb ik goede ervaringen met MDS. (als er niet met mokers op geslagen wordt)
Wij hebben op LB-modellen de volgende 3 motoren in gebruik:
-OS Max 2,5cc
-Magnum 2,5cc
-MDS 2,7cc

Van deze drie motoren start en loopt de MDS verreweg het beste. Ook maakt deze motor wegens de goede demper het minste geluid. En natuurlijk... was de MDS het goeikoopste.

Back