prop-er Forum veteraan 11 jul 2005 #1 http://www.richter-lackierung.de/Richter Autolack/Betriebsbesichigung/me163-1.wmv
sven 12 jul 2005 #2 HEEL vet ding. Heeft ie nou echte drop wieltjes, of rijd ie ze dr gewoon onderuit op t eind?
D dafoolio Guest 12 jul 2005 #3 Inderdaad een erg tof ding. Volgens mij is het een soort startkarretje (plankje met wielen).
sven 12 jul 2005 #5 Vast wel, maar toen was toen en nu is nu. En toen heb ik t niet gezien, dus ik vind t best.
nijsinkgj 12 jul 2005 #6 mooie kist aleen erg slechte kwaliteit filmmatriaal maar ja je kunt niet alles hebben he?dure kist en dan ook nog een dure kamera gertjan
mooie kist aleen erg slechte kwaliteit filmmatriaal maar ja je kunt niet alles hebben he?dure kist en dan ook nog een dure kamera gertjan
sven 12 jul 2005 #7 *kijkt naar zijn canon van 500 euro, en naar de stukken schuim aan zn plafond* ... ja, dat klopt helemaal. :lol:
*kijkt naar zijn canon van 500 euro, en naar de stukken schuim aan zn plafond* ... ja, dat klopt helemaal. :lol:
P Paul H. 12 jul 2005 #8 Stoer ding, en duur ding! Hoe duur zou die zijn? Filmpje is trouwens wel 14 mb.
Han Veldhuis 15 jul 2005 #9 dafoolio zei: Volgens mij is het een soort startkarretje (plankje met wielen). Klik om te vergroten... ja klopt en dat was bij de echte ook zo
dafoolio zei: Volgens mij is het een soort startkarretje (plankje met wielen). Klik om te vergroten... ja klopt en dat was bij de echte ook zo