Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil graag een ME-163 maken niet al te groot span rond één meter of zo, ik wil die overzetten in autocad zodat ik deze cnc kan frezen.
maar nu alleen nog een bouwtekening van een ME-163 ? en wil diegene hem missen of delen ??
Dit begint er op te lijken de eerste heb ik wat aan de tekening is wel van een slechte
kwaliteit maar als ik geen betere krijg of vindt doe ik het er mee
Bedankt, deze is echt duidelijker, leuk projectje eerst even uitzoeken wat en hoe en dan eerst opzetten in autocad en dan......... bouwen en vliegen !!!
Denk het wel, maar eerst even mijn Biglift afmaken, maar in de tussentijd kan ik hiermee een beetje mee bezig gaan, eerst in autocad zetten dan aanpassen, bijwerken enz enz in autocad en dan frezen aanpassen weer frezen enz enz totdat het mij aanstaat zodat het een soort puzzel wordt, dan bouwen en vliegen.
Dus zoals je ziet duurt het wel even en als het buiten warmer wordt en het steeds langer licht blijft ben ik ook geregeld op het vliegveld te vinden, en niet achter mijn pc