Hallo mensen
Hierbij zal ik een bouw verslag gaan proberen te maken van me mearsk damian
De reden dat ik het schip omkleur is tog wel die rare kleuren van de rederij fairmount.het schip heeft wel mooie vormen
Helaas heb ik geen fotos van de ruw bouw van het schip maar zou tog een bouw verslag willen maken
Het schip heeft al gevaren en heeft veel power
Echter zit er te kleine schroeven op ze vallen ruim in de straalbuizen
Ik zit er over na te denken om dus andere schroeven er onder te hangen maar dan wel afgetopte schroeven 4 blads ipv 3 blads wat er nu onder hangt
En teven s ook de straalbuizen te vervangen door koperen/messing straalbuizen
Dit zal een hele operatie worden maar met een goed doel
De reden waarom ik het tog wil veranderen is dat ik de binnen kant romp in de polyester hars heb gesmeerd
En de buiten kant ook maar dan geen mat er tussen
Nou ga ik heel me romp weer kaal schuren en van buiten behandelen met G4 daarna een matje 160gr keper geweven en dan afsluiten met de hars
Dit zal wel even gaan duren want ben zelf ook varende
Ik volg een opleiding wat veel tijd kost en heb nog 2 koters rond lopen
Mvg frank
Hierbij zal ik een bouw verslag gaan proberen te maken van me mearsk damian
De reden dat ik het schip omkleur is tog wel die rare kleuren van de rederij fairmount.het schip heeft wel mooie vormen
Helaas heb ik geen fotos van de ruw bouw van het schip maar zou tog een bouw verslag willen maken
Het schip heeft al gevaren en heeft veel power
Echter zit er te kleine schroeven op ze vallen ruim in de straalbuizen
Ik zit er over na te denken om dus andere schroeven er onder te hangen maar dan wel afgetopte schroeven 4 blads ipv 3 blads wat er nu onder hangt
En teven s ook de straalbuizen te vervangen door koperen/messing straalbuizen
Dit zal een hele operatie worden maar met een goed doel
De reden waarom ik het tog wil veranderen is dat ik de binnen kant romp in de polyester hars heb gesmeerd
En de buiten kant ook maar dan geen mat er tussen
Nou ga ik heel me romp weer kaal schuren en van buiten behandelen met G4 daarna een matje 160gr keper geweven en dan afsluiten met de hars
Dit zal wel even gaan duren want ben zelf ook varende
Ik volg een opleiding wat veel tijd kost en heb nog 2 koters rond lopen
Mvg frank