Nou hier bij mijn verslag over denk ik wel de grootse miskoop van mijn RC carrière.
ik had een een zakcentje gespaard en dit leek me wel wat.
na paar uur bouwen
zeer degelijk en zwaar uit gevoerd.
dit palletje zorgt dat de achterklep van je container bak los komt. echter bleek later als de een paar zand korrels tussen liggen loopt het hele mechanische gedeelte vast. en trek je alles kapot. dus dat moest aangepast worden.
afijn in het veld maar uit proberen voor dat we hem gingen spuiten.
hier kwamen nog wat problemen aan het zicht.
bak afzetten in het zand draaide de nmessing spindel door het zand die vol liep in de messing moer en de cti regelaars in rook op deden gaan ...
Messing m11 x 1.5mm draad....
Met een servonaut motor (dacht 150rpm op 12v) die ik wat aan de snelle kant vond ik persoonlijk.
na die aangepast te hebben naar trapezium draad met 4 gangen en spoed van 2 mm en een rb35motor met 26 Kg/Cm 60 rpm was dit probleem ook verholpen.
Dus kon die in kleur gespoten worden...
ik had een een zakcentje gespaard en dit leek me wel wat.
na paar uur bouwen
zeer degelijk en zwaar uit gevoerd.
dit palletje zorgt dat de achterklep van je container bak los komt. echter bleek later als de een paar zand korrels tussen liggen loopt het hele mechanische gedeelte vast. en trek je alles kapot. dus dat moest aangepast worden.
afijn in het veld maar uit proberen voor dat we hem gingen spuiten.
hier kwamen nog wat problemen aan het zicht.
bak afzetten in het zand draaide de nmessing spindel door het zand die vol liep in de messing moer en de cti regelaars in rook op deden gaan ...
Messing m11 x 1.5mm draad....
Met een servonaut motor (dacht 150rpm op 12v) die ik wat aan de snelle kant vond ik persoonlijk.
na die aangepast te hebben naar trapezium draad met 4 gangen en spoed van 2 mm en een rb35motor met 26 Kg/Cm 60 rpm was dit probleem ook verholpen.
Dus kon die in kleur gespoten worden...
Laatst bewerkt: