Medicopter 117

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
M

mixit

Guest
Hallo modelbouwers,

Ik ben maar eens begonnen met plastic modelbouw. Mijn eerste bouwdoos die ik serieus in elkaar ga zetten. Ik heb alles er nieuw bijgekocht, het was samen bij elkaar 40 euro.

10058025.jpg

Dit bouwpakket is het. (Ik heb niet overal foto's van omdat ik in mijn enthousiasme ze ben vergeten te maken.)

full

Ik lekker aan mijn bureau te knutselen
full

Dit is mijn werkbureau
full

De 3 beginstukjes
full

2 stukjes geverfd

full

Zo ziet dat er dan uit
full

Het eindresultaat voor deze dag

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend kon ik niet meer wachten met het opplakken van de stickertjes in de cockpit, hier het resultaat:

full

Bedankt ashikaga !

UPDATE:

full

De 2 stuurknuppeltjes erop gezet

full

1 zijkant er op gezet (de foto is jammer genoeg bewogen zie ik nu)

full

De stoeltjes in de zijkant, het gaat nu best wel hard maar ik stop voor vandaag :)

Waarom je zit hier toch ook in het goede topic plastic modelbouw niets mis mee lijkt me als een ander je werk niet kan waarderen heeft hij pech lijkt me een beetje raar om je naar een andere forum teverwijzen .

Waarom je zit hier toch ook in het goede topic plastic modelbouw niets mis mee lijkt me als een ander je werk niet kan waarderen heeft hij pech lijkt me een beetje raar om je naar een andere forum teverwijzen .

Sorry dat ik het verkeerd heb uitgelegd, maar ik heb geen zin om elke keer 2 verslagjes van 10 foto's te maken, bij elk forum moet ik het dan appart uploaden..

de reden is dat ik deze link heb gegeven is:

daar geven ze advies en helpen ze je verder omdat ze daar meer op plastic modelbouw zijn gericht.

Hier kijkt iedereen maar geeft nooit echt advies, gewoon weg omdat ze hier teweinig met plastic modelbouw word gedaan.

Oke BoemeN dan heb ik je opmerking niet goed begrepen , maar je had het er dan ook wel even anders kunnen brengen lijkt me

Back