Kijk, Da's mooi dat er wat gevonden is.
Allicht dat het verhelpen van die euvels wat bijdraagd aan het herstel van wat meer vermogen Cor.
Kompressieverlies door losse kopbouten is zowiezo een vermogen opvreter :cry:
Hydrostatisch aangedreven is dat je motor een Hydrolische pomp laat draaien en met de olie onder hoge druk, gestuurd dmv hydrolishe kleppen, laat je het maaidek draaien en/of de aandrijving naar de wielen.
Ik vroeg hiernaar omdat met dit type aandrijving geen slipgevoelige V-snaren nodig zijn en met een conventionele "mechanische" aandrijving wel.
Vaak zijn die snaren een "pain in the ass" om goed op spanning te krijgen, dat de boel niet gaat slippen of dat de pulley's waar de snaren in lopen slijten (flanken worden hol)
Zodat je de kracht niet op de snaar goed kunt overbrengen--------> piepen en slippende snaartjes.
Ik hou meer van piepende bandjes overigens 8)
Groeten,
Eric.
Allicht dat het verhelpen van die euvels wat bijdraagd aan het herstel van wat meer vermogen Cor.
Kompressieverlies door losse kopbouten is zowiezo een vermogen opvreter :cry:
Hydrostatisch aangedreven is dat je motor een Hydrolische pomp laat draaien en met de olie onder hoge druk, gestuurd dmv hydrolishe kleppen, laat je het maaidek draaien en/of de aandrijving naar de wielen.
Ik vroeg hiernaar omdat met dit type aandrijving geen slipgevoelige V-snaren nodig zijn en met een conventionele "mechanische" aandrijving wel.
Vaak zijn die snaren een "pain in the ass" om goed op spanning te krijgen, dat de boel niet gaat slippen of dat de pulley's waar de snaren in lopen slijten (flanken worden hol)
Zodat je de kracht niet op de snaar goed kunt overbrengen--------> piepen en slippende snaartjes.
Ik hou meer van piepende bandjes overigens 8)
Groeten,
Eric.