Meest asociale opmerking in dit forum ooit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ron, zonder ook maar iemand tegen de schenen te willen stoten vind ik ook dat piloten die op 40 MHz vliegen een groot risico nemen. 35 MHz is juist hiervoor in het leven geroepen voor ons piloten.

35 MHz geeft ook geen absolute zekerheid dat je zonder storingen kan vliegen maar ik zou mijn vlieg modellen nooit op 40 Mc zetten, evenals mijn rijdende modellen op 35 Mc.

Om dan een topic over die opmerking te openen vind ik dan ook wat aan de overdreven kant. Zo'n topic kan nooit zonder geruzie blijven bestaan omdat je het altijd hebt over de opmerking van een ander forumlid. Die gaat zich weer verdedigen en dan zijn de poppen aan het dansen.

En dan 3 dezelfde topics openen....

Armando had het misschien iets fijner moeten zeggen, maar zo'n reactie is te verwachten.
Jij verkondigd overal dat de 35Mhz alleen voor vliegeniers is.
Als jij (jullie) dat vinden blijf daar dan ook op. Dan heb je recht van spreken denk ik.
Ik vind het openen van een apart topic met dit soort insinurerend titels vragen om problemen, dus van mij mag dit topic ala minuut gesloten en verwijderd worden

En de oplossign is zo makkelijk. :D

1* neem een luchtbuks
2* schiet door die stomme bootjes heen.
3* Film het zinken
4* geniet op clubavonden van het filmpje met je mede piloten.

Mzzl Bart

lekker bezig Ron, 35mhz is voor vliegen, de rest voor auto's, boten, etc.. Als jouw clubleden willen vliegen op 40mhz is dat eigen risico. Als ik me niet vergis flip jij toch ook altijd als iemand aangeeft voor zijn besturing van boot of auto 35mzh te gebruiken? Ga je nu ineens omgekeerd redeneren?

Ik snap eigenlijk niet waarom ik hier reageer, of waarom dit topic nog bestaat....

Volgens mij is er voor dit topic maar 1 duidelijke oplossing en dat is op slot. Absoluut onnodig om een topic te openen over een meningsverschil dat je met een ander hebt. (waarbij overigens in mijn ogen ook nog eens asociaal gereageerd wordt!). Dit topic lokt alleen maar reacties op die er absoluut niet toe doen.

ehh sorry Ron, maar jij komt als eerste met de opmerking dat hij maar uit de buurt moet blijven met zijn boten (op 40 mHz) terwijl hij juist het recht heeft die frequentie te gebruiken.
Vervolgens begin jij ook nog eens met schelden.. naar mijn mening toon jij dus minder respect en begrip voor de ander dan Armando!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back