Meest belachelijk en lelijk depronkistje gezocht!

Ik zoek een tekening van het meest lelijke en belachelijke vliegtuig van depron dat ooit is gemaakt en heeft gevlogen, als het maar in grote lijnen op een vliegtuig lijkt, dus geen vliegende geslachtsdelen of iets dergelijks.
icon10.gif

Zelf denk ik aan een span van minder dan een meter en 3 tot 6mm depron, en het moet ook geen megaproject van maanden worden. (jeetje zeg, gaat ook nog eisen stellen!
icon6.gif
)

Wie o wie heeft of weet wat?
alvast bedankt.
Groetjes Ton...

Laatst bewerkt:
Héé Gerard.
Die pasfoto van jou, is die ook van depron gemaakt?
icon10.gif

Tja je hebt wel een beetje gelijk, alles wat snel gebouwd word is vaak belachelijk en lelijk.
Ik zoek dus daarvan het meest belachelijk en lelijke!
Iedereen een prettig vliegweekend gewenst.
Groetjes Ton...

Hoi,

Ja hoor hij vloog. Niet echt beginner maar goed.
Ik kon er wel mee vliegen. Menno was snel kwijt wat nu boven en onder was :lol: Valt ook niet mee als je nog lerende bent/ toen was.

In deze topic staan meer plaatjes en een filmpje

Later kon ik hem zelfs hoverend weer landen. Was wat lastig zonder rudder maar met goed aanvliegen en snel op zn staart trekken en gas eraf lukt het wel.

betuwsemodelvliegclub.nl Forum. • Bekijk onderwerp - Aftertalk: Indoorvliegen 14 december 2008

Gr. Dennis

Haha,

ja leuk he ?

Dennis en ik hadden afgesproken voor het indoorvliegen van december (2008) iets leuks te doen. Hij had een vliegende arreslee gebouwd en ik een kerstboom :)

We hadden behoorlijk wat bekijks kan ik je melden :mrgreen:

Grtz,
Menno

Back