Meeting dordrecht ??? Off road

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
Woon dicht bij de baan ga zowel ff snel kijken neemook grond boor ff mee mischien ff gaten maken dat water weg loop als er veel ligt je lees het ZO WEL

Sta nu op de baan met een auto gaat niet lukken denk ik maar stuk verder op die zand vlakte is goed tedoen ik zeg hier kunnen rijden er zijn al mensen tot zo

De regen was jammer maar toen de zon door kwam was het heel erg lkkr en er waren redelijk wat mensen jammer dat we de baan niet op konden zaterdag flink bezig geweest had er graag ff gereden maar op het zand was het ook goed tedoen met de auto hoop zondag beter weer hopelijk tot dan

Idd jammer van de regen, maar het weer in de middag was goed te doen!
Leuk om eens met meerdere auto`s te rijden, ook leuk dat er verschillende soorten auto`s waren.
Mij zul je er zeker vaker gaan zien.
Nu nog sparen voor die mooie big scale van kenobi z`n linkje ;)

als je een 1/5 auto wil ga dan voor echte auto zoals fg/hpi

al die clone die zijn het net niet

ze kosten minder maar heb er meer problemen van

ik zou gewoon niet voor zo'n auto gaan spaar dan beetje door

Van wat ik kan vinden..

De gebruikerservaringen zijn, dat het een stevige wagen is, maar de kap niet. Die schijnt van een of andere soort bouwputplastik te zijn wat makkelijk scheurt. In ieder geval geen lexaan.

En volgens mij was Carson een merk wat zelf ontwikkeld, en de wagen ook aan andere bedrijven verkoopt zodat ze er zelf een sticker op kunnen plakken. Een soort van OEM. Deze auto wordt ook onder de naam Reely verkocht (Conrad). Maar ik kan het fout hebben.

Ik ben vandaag even op de baan gaan kijken maar alles is weer na de kloten.
Zelf het olievat is kapot gereden door auto’s die er over heen hebben gereden.
@dirckies: Die auto op de link moet je zeker niet kopen er zijn moeilijk onderdelen van te krijgen.

En we hebben nog nieteens op de baan kunnen rijden...
Ben toch wel zeer benieuwd wie dat nu telkens doet, want het gebeurt wel met opzet zo te merken.

je weet het natuurlijk nooit ckerss

maar verwacht die gasten met quads hebben ook soort van rally/stockcar die rijden daar rondjes joh

maar is niet leuk dat ze het slopen

maar we gaan in vervolg gewoon alles weg halen kwa paaltjes/lint

jumps laten liggen zien we dan wel

dan maar uur eerder op de baan om het weer paraat temaken

het is jammer dat het zo gaat maar komt goed anders nog zo'n mooie plek vinden/zoeken ;)

Schiedam (betalen) en Zoetermeer (nog gratis). Beide 1 keer in de maand.

Lakigucci, de Maasstraat is afgezet met hekken en er is daar ook veel grof materiaal op het terrein. Denk aan stenen, tegels en andere zooi. Verder is het niet zo afgeschermd aan de waterkant. Op het nieuwe industrieterrein in Albasserdam / Papendrecht is nog veel ruimte. In Sliedrecht is er veel nieuwbouw langs de A15. Spookridder hangt veel rond op dat terrein. Ik zal nog wel eens verder denken. En anders op het Europaplein een baan afzetten, daar worden we ook nog gedoogt door de politie en gemeente.

Laatst bewerkt:
ja idd gewoon weg halen dat lint als we zondag na huis gaan.
ik ga nog wel eens vragen waar om die gasten dat nou doen.

Dat is inderdaad een optie, of een andere locatie zoeken.
Het opzetten van het lint is inderdaad een kleine moeite met zn allen.
De nog te maken jumps iedere week opnieuw scheppen is geen doen..

Ga die big scale ook niet kopen, maar vind big scale`s zeker wel gaaf.
Maar moet voorlopig nog even sparen en het zolang met m`n nitrotje doen. :p
Het bouwterein hier op Sliedrecht waar jullie het over hadden kan je zeker goed rijden, alleen een baan uitzetten wordt lastig denk ik omdat er actief gewerkt wordt.
Dus de kans dat het daar heel blijft schat ik ook klein in.
Er is hier aan het andere kant van het spoor wel een klein (motor)cross baantje, alleen is deze erg smal en het gras/onkruid eromheen is hoog.

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...34094,4.757456&spn=0.001558,0.003428&t=h&z=18
(De baan staat er nog niet op maar hebben jullie een idee van de lokatie.)

Maar zitten wel leuke heuvels/schansen in.
Ook geen idee van wie die baan is, met wat aanpassingen zou je er wel leuk kunnen rijden denk ik.
Wel klote dat ze de baan iedere keer slopen die jullie maken.
Lijkt idd op opzet want er is andere ruimte genoeg om te rijden daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back