Meeting dordrecht ??? Off road

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
K

KDV

Guest
Hallo ik heb een savage 3.5 en zou missschien met meerdere mensen een meeting organiseren ik de buurt van dordrecht

ik woon zelf in stadspolders meer mensen ?
want als er maar 3 mensen komen is het nutteloos

Hallo ik heb een savage 3.5 en zou missschien met meerdere mensen een meeting organiseren ik de buurt van dordrecht

ik kom misschien ook wel als ik mijn rustler dan op tijd heb maar ik denk dat dat nog wel ffkes gaat duren

en btw het is misschien handig om je frequenties op te schrijven

ik HEEL MISSCHIEN met:

traxxas rustler 13,5t brushless 6 cell nimh
2,4ghz zender/ontvanger

;)

op de krystal van mijn zender staat 1 ik kijk morgen wel precies hoeveel mhz
maar we kunnen misschien bij het parkeerplaats van OMC weet iemand waar dat is alleen dat is asfalt en misschien kan iemand dan een schans ofzo meenemen ?
graag meer locaties

ja ik wil het liefst ook geen asfalt het liefst grind ofzo misschien bij gamma daarnaast is grind ?

ik wil er ook wel bij zijn met mijn Rustler. inderdaad niet op het asfalt .... liefst bij een bouwput ofzo .. met lekker veel zand.

in dordrecht heb ik niet echt bekend in leuke rij lokaties ... ik zwijndrecht / hia weet ik er wel een paar.
- Bij het ARA hotel heb je een mooi groot veld met ook hellingen erop.
- Tegenover de Karwei in HIA zijn ze een weg aan het bouwen, mooie plek met veel zand. Ze rijden daar ook regelmatig met Bigscales.

Op een parkeerplaats vind ik ook OK, maar dan wacht ik nog even tot ik mijn tourautootje compleet heb.

Verder vind ik op het water ook OK, dan neem ik mijn Bluebird mee ;)

op de krystal van mijn zender staat 1 ik kijk morgen wel precies hoeveel mhz
maar we kunnen misschien bij het parkeerplaats van OMC weet iemand waar dat is alleen dat is asfalt en misschien kan iemand dan een schans ofzo meenemen ?
graag meer locaties

dat zal 26....mzh zijn. die heb ik ook. maar ik heb net nieuwe gehaald. want heel veel hebben 26mhz

Bij Amstelwijk?? de weg naar Trust toe, daar heb je ook een aardig terrein, tis alleen van asfalt.
Weet niet hoever ze aan het bouwen zijn, anders de rotonde bij Trust zelf...of is dat voornamelijk gras?

jij bedoelt zeker naast de snelweg daar vlak bij de mcdonalds en pk racing ofniet??

Wel naast de snelweg, maar aan de andere kant van wat jij bedoeld. Laan van Londen heet het daar geloof ik.

Back