Meeting dordrecht ??? Off road

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
wat is de locatie naam eigenlijk kga een beetje spammen :D

monster baan

ik ben donderdagavond niet bezig of aanwezig ivm dat mijn zoontje 2 jaar wordt

kan niet wachten tot hij ouder is en ook fg/hpi rijd samen met zijn vader :rolleyes:

De baan even gefilmt

Hieronder van afgelopen zondag 22-08-2010

Laatst bewerkt door een moderator:
Baan crabbenhorst (1/5)

Hele coolle baan, zeker voor schaal 1/5.. Ik zal er zondag zeker weer bij zijn!! Mits mijn auto het weer doet.

Goofy, Kenobi en ik zijn gisteren nog even met de baan bezig geweest.
Goofy heeft wat lint opnieuw gespannen wat door de wind en auto's gesneuveld/bebroken was, en kenobi en ik hebben wat gaten gedicht.
Met zn 3en hebben we nog even de helling afgestoken zodat je van de overkant kan zien waar je auto rijd. Dit alles in combinatie met wat regen haha ;).

Ik hoop dat het er nog mooier uit gaat zien, ben namelijk wel ff bezig geweest om de heuvel vlak te maken. Ik zie het zondag aanstaande zondag wel (29-08-2010)... Denk dat ik en FG-NOISE er zeker rond 1 uur wel weer zijn.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Monster baan

ik ben vandaag ff wezen kijken na me werk maar als het nog door blijft regen tot zondag dan weet ik ckerss dat we daar niet rijden

erg glad denk flink gras maaien :cool:

We zien wel of het wat gaat worden qua regen zijn we nog niet klaar dat weet ik wel.

neerslagzondag.jpg

Laatst bewerkt:
Veel plezier voor diegene die morgen gaan rijden! Ik moet helaas werken, dus ben er de week erna weer bij.

(en wieweet met een andere auto).

Het was niks meer dan een kort bezoekje vandaag het was geen rijden teveel water op de baan.
Het afzet lint en paaltjes zijn bijna allemaal kapot gereden door de quads echt kut ik ga van de week wel kijken om de baan weer op te knappen.

Laatst bewerkt:
ja ik vind het ook echt kl.... ik was ook vanmiddag wezen kijken,
alles is kapot gereden,
trouwens ik heb een nieuwe auto gekocht hier is een foto

fgbaja.jpg

Back