Meeting Maart(wat voor auto´s)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door DjangoT, 12 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. transparent

    transparent Guest

    IK ga ook niet komen, voorkeur gaat uit naar de 28e... En hopen dat het dan wel mooi weer is. Overigens voor degene die ook uit de buurt van Rotterdam komen, die kan meerijden. IK hoor het wel.
     
  2. Rick St.

    Rick St. Guest

    ja oke.. maar ons plan is.. wie morgen komt ,komt morgen... en de meeting word verplaatst.. we gaan onder een afdak bij de makro.. btje klooien.. :lol:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hmm..Dan ligt het aan Erik als wij nog komen..
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ff verandering :)

    Ik kom met de Losi..hij knalt weer :D
     
  5. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    ik ben gewoon van plan om te gaan, ik heb niet voor niets vrij gevraagd bij de winkel (koopzondag)

    als ze daar een afdakje hebben kan ik toch nog mooi een paar keer heen en weer rijden met de autos, en hoezo meeting verplaatst??????
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Er komen niet meer zoveel mensen als geplanned :)

    Maar jij .. wij komen.. En er komen er gerust nog wel meer :)
     
  7. Blade_3

    Blade_3 Guest

    ik wil even weten, komen er nog wat savages?? anders kom ik echt niet hoor, om in me eentje daar met me savage te gaan crossen is wat saai en om daar dan meer dan een uur voor in de auto te zitten :( laat het alstublieft snel weten
     
  8. rc-freak

    rc-freak Guest

    Ik weet dat Herman met een Savage komt.
    Hij is er bijna altijd wel dus morgen ook.......
    Ik weet zelf nog niet of ik kom want ik moet met de fiest en met die pokke wind en regen schiet het niet echt op.

    Groeten rc-freak
     
  9. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik kom met mijn savage en volgens mij zij dennis tegen mij dat er nog een savage kwam. wij gaan zo wie zo dus ik zie jullie daar.

    ik zou zeggen kom gewoon zo veel mogelijk nog iedereeen want het weer ziet er hier nu wel oke uit. er hangen wat wolken maar het waait als de tyfus en alles wordt weggeblazen en ik zie het al blauw worden.

    alleen dit is de voorspelling. [​IMG]

    wij gaan gewoon dus er zijn zeker wel wat mensen. vanaf 12 uur. greeetz herman
     
  10. Rick St.

    Rick St. Guest

    zo is het! We hebben daar een flink overdekt stuk... niet zo groot om met serpent in top te komen... maar gewoon om een cirquitje te maken... we hebben een mooi schansje.. :lol: en dennis zn losi doet t dus dat word rolle.. :lol: Wie komt die komt maar gewoon, Maar de echte meeting (dese eiglijk) word verplaatst naar beter weer zodat er meer mensen komen.. oke.. ;-) ?
    misschien totzo.



    Rick
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Het is best lekker weer nu.. Wij rijden om 10:00 aan..Dus zijn rond 11:15 in Duiven te bekennen :)
     
  12. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    het is nog steeds droog en het begint al wat blauwer te worden de zon schijnt ole kom gewoon als je zin hetb please komen komen komen
     
  13. DjangoT

    DjangoT Guest

    Heeft er iemand mischien een extra tank dop voor een fg (zenoah230)
    Mijna is lek : :?
     
  14. rc-freak

    rc-freak Guest

    Ik kom niet.
    Het waait te hard om met de fiets te komen.
    En het begint al aardig grijs te worden dus.....
    Maar op de aankomende meeting ben ik er zeker bij!!!

    Groeten rc freak
     
  15. Jasper

    Jasper

    Lid geworden:
    21 aug 2003
    Berichten:
    373
    Komop zeg! Ik ga strax ook op de fiets. Het waait idd wel hard maar als je even flink doortrapt ben je er zo!
     
  16. Rick St.

    Rick St. Guest

    puuu :lol: het was leuk! erik en dennis en jasper en djamgo en herman waren er! eril heeft nog wat fotos en die zet hij er zo op :lol: Er was maar 1 bui... een hagel bui.. maar toen stonden we gelukkig al onder het afdak... en toen was de bui afgelopen en ging de zon weer schijnen... dus de meeting had door lkunnen gaan.. :-(

    maarja.. volgende keer beter..

    Rick
     
  17. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    De fotos staan online, kijk maar in het fotoalbum
    http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=92394#92394

    het was op zich leuk, lekker gescheurd met zn allen, jammer dat het er niet meer waren

    Het avontuur van dennis en mij duurde langer dan de meeste hebben gezien, we hebben als laatste nog een uurtje gereden en toen we naar huis gingen begaf de uitlaat van mijn echte auto het, met VEEL lawaai en lage snelheid toch nog thuisgekomen,

    maar, op naar de volgende meeting!
     
  18. P@trick

    P@trick Guest

    goed om te horen.

    ik zelf denk dat de meeting ergens rond 20 april gedaan moet worden zit je tegen het goede lente weer.
     
  19. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    mooie foto's aleen jammer dat er geen actie foto's zijn 8) .

    gr dick
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja..Jammer van je uitlaat..Het is een late avond geworden ;)
    Maarja.. Op naar de volgende meeting.. :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina