meeting Maastricht

Ik kom iig wel langs, of het nu regent of niet :p

Lijkt me iig geen goed idee om een 9T brushless uit te laten op dat kleine stukje dat overdekt is, en nee, ik ga niet meer door de regen rijden met mijn auto, na 2 keer mijn spektrum ontvanger bijna dood te hebben gehad, is de lol er wel weer vanaf :p

Dus áls het regent, dan kijk ik maar gewoon :)

Vanaf hoe laat ongeveer ? :)

Is altijd om 14 h.......moet je ondertussen toch wel weten he...:pje moet ook niet zo veel:sleepy:.

:p
zie je vanmiddag

Was idd een leuke meeting.
Wel jammer dat 3 accu's na 10 min al op waren, dus heb meteen een 5100 MaH accu besteld toen ik thuis kwam :p

Tot de volgende keerr !
samson.jpg

Als er weer een meeting is ben ik aanwezig met mijn Kyosho Fazer of een offroad:)

Hey hey,

het was een super leuke meeting.
Lekker kunnen rijden, met af en toe een zonnetje.

Wanneer is de volgende meeting??? :p

Groetjes,

Roy

Ps. De TT-01/Ferrari FXX doet het weer, na een bezoekje van Tom.

Voor mij zou voor het eerst 26 juli weer kunnen.

waarschijnlijk zonder de 4wd mini, want die word waarschijnlijk verkocht.
Dus met de m03, mo2 kom ik dan nog.

Huub

Mini Monte-Carlo MP

Hallo beste mini rijders

met een paar man minder kunnen we toch ook gaan rijden wat mij betreft.
:D

Grt
Didier

Laatst bewerkt:
Met het clubje waarmee we altijd rijden kunnen we ook eens 2 weken achter elkaar of kort achter elkaar afspreken..

Trouwens ik ben jarig :D , over een jaarte kom ik zelf in een echte mini aanrijden..

gr,
levi

Damn !
Ik kom net terug van de camping, zet mijn pc aan, 4 mails ?, eens ff kijken dan.

Helemaal vergeten die meeting, al mijn spul staat nog op de camping en we gaan zondag pas terug, te laat dus.

Sorry jongens !

Meeting 26-07

Hallo,

Gezien de animo en de benodigde verbouwingswerkzaamheden thuis, moet ik me maar helaas afmelden voor komend weekend.:(

Volgende keer dan maar weer.:p

Groeten
Didier

Hallo,

Gezien de animo en de benodigde verbouwingswerkzaamheden thuis, moet ik me maar helaas afmelden voor komend weekend.:(

Volgende keer dan maar weer.:p

Groeten
Didier

Dan kom ik ook maar niet en is bij deze denk ik gewoon geen meeting:pen Seicentogek je had op rcdrift gezegd dat je er zou zijn........ Maar waneer is de volgende meeting dan?

Huub

Back