meeting Maastricht

Ik ben ook weer van de partij :)

Ik neem mee :

- Hpi Sprint
- Xray T2 008 (moet nog motor,regelaar e.d. op) Huub zou zondag wat tips geven :D
- Xray M18Pro

Heb alleen nog geen driftbandjes :(
Laatste keer die van Amando mogen lenen :p

De kas is ff leeg, dus even wachten met bestellen :mad:

Amando zei op msn dat hij niet kon, moest weg.

Leuk , ik heb de cyclone rijdend voor zondag . Wil huub zijn 5.5 turns setje eens effe erin leggen.

Komen net terug van mbs racing in geulle

DAT GAAT NIET LUKKEN!! De 5.5t word pas morgen verzonden.....Levi zou je me morgen even kunnen bellen en anders even het doosje met tandwielen meenemen zondag?

Huub

DAT GAAT NIET LUKKEN!! De 5.5t word pas morgen verzonden.....Levi zou je me morgen even kunnen bellen en anders even het doosje met tandwielen meenemen zondag?

Huub

Ey huub oke ik heb nu mijn 13.5 turns setje erin gelegd rijdt niet hard maar wel fijn.
Je kunt me ook pb sturen huub ;)
Jammer dat je vandaag niet bent komen kijken , ik heb hier een echte mini Van voor de deur staan.

groetjes, Levi

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D (( Off-tropic )) Al maakt dit wel veel mogelijk tbt rc als ik mijn rijbewijs heb ...
IMG_0005-1.jpg

Yes, na vandaag helemaal rijdend ! ( grote mijlpaal , echter nog láng niet naar mijn ideaal beeld zoals jullie kunnen verwachten )

Laatst bewerkt:
Nice :p

Trouwens ik heb nog een betere plek gevonden om te driften in Maastricht :)

In de Beatrixhaven op n vrachtwagenterreintje, heb je echt superglad asfalt.
't is echt groot genoeg voor ons + geen troep e.d. :)

Kga 't binnenkort eens proberen daar.

Kunnen we morgen even over hebben , echter lijkt het mij niet handig voor de mensen die geen rijbwijs hebben en aangezien dit de ideale plek is voor de meesten..

didier kun je aub de spullen vd tt01 meenemen als je ze nog vind?Graag ook nog een tt01 kap,want heb 2 tt01s bij maar geen 2de kap.

alvast bedankt!

huub

Laatst bewerkt:
Meeting vandaag

didier kun je aub de spullen vd tt01 meenemen als je ze nog vind?Graag ook nog een tt01 kap,want heb 2 tt01s bij maar geen 2de kap.

alvast bedankt!

huub

Ehhhhhhhhhh sorry zie je bericht nu pas!!
Volgende keer dan maar.

Was weer gezellig en alles heel gehouden echter wel een beetje veel bladluis op mijn auto's ;).

Toto de volgende keer maar weer en ben benieuwd naar de filmpjes.

Grt
Didier

Was weer gezellig idd

De foto's / filmpjes staan al op de pc.
Alleen nog wat leuks van maken.

Wel balen dat mn snaar knapte :(
Bij MBS zei hij nog "ja hoor daar kun je nog wel ff mee rijden zonder problemen"
Dat FF bleek dus 5 minuten te zijn >.<!

Maar ja, ook dat hoort erbij.

Next time again :)
( Alleen liever op n andere plek met al die steentjes en bladeren :( )

De snaar zal wel niets mis mee zijn geweest , bij mij zit zelfs nog geen spanner erop en toch niet kapot gegaan ;)

Lag echt aan die drift wielen van Huub , wellicht alleen voor een tt01 ofzo geen idee maar bij mij draaide alles super stroef dus meteen eraf gedaan.

Roy was toch nog gekomen toen jullie weg waren , ben tot half 7 nog daargebleven. Wat gepraat over mini's enzo...
Guy is niet meer gekomen om zijn Vannetje te laten zien (jammer!) wel heeft hij zijn skoda nog komen halen die hier het hele weekend heeft gestaan.

Leuke meeting met lekker weer !

Ik had niet met Huub zn subaru drifters gereden, want ze pasten niet goed.

Wel met die andere, met de grijze velgen.

Maar daar mag ie normaal toch niet van knappen :S lijkt me sterk

Ow oke, kan zijn dat je snaartje veel toeren en weinig weerstand niet fijn vindt ik weet het ook zo niet. Maar ik ben het met je eens het mag niet gebeuren.

TT-01 Golf

alvast bedankt!

huub

Sorry Huub,

Heb zojuist een nieuwe TT-01 Golf gekocht, wil niet achterblijven met al dat gedrift.;)

Zal wel effe duren voordat ik alles binnen heb.
Tipje van de sluier:

Body wordt zwart, chromen velgen (diep bed met zwarte binnenzijde 7mm offset), 9T Ezrun volledig gelagerd. (rest komt wel een keer)

Hopelijk op 1 van de volgende meetings weer erbij, afhankelijk uiteraard van de geboorte van............

Grt
Didier

Sorry Huub,

Heb zojuist een nieuwe TT-01 Golf gekocht, wil niet achterblijven met al dat gedrift.;)

Zal wel effe duren voordat ik alles binnen heb.
Tipje van de sluier:

Body wordt zwart, chromen velgen (diep bed met zwarte binnenzijde 7mm offset), 9T Ezrun volledig gelagerd. (rest komt wel een keer)

Hopelijk op 1 van de volgende meetings weer erbij, afhankelijk uiteraard van de geboorte van............

Grt
Didier

maakt niet uit.Staat hij al in je garage op rcdrift?

Huub

Back