meeting Maastricht

Ik kijk nog steeds en post regelmatig of er mensen zijn die mee willen rijden.ik kan op elke zaterdag en zondag alleen nu zondag niet ivm mijn verjaardag.

on-road heb ik eigenlijk geen auto`s meer, alleen off-road eigenlijk,dusja ik kom wel sowieso..

ik hoor t wel wanneer de volgende meeting is

Hey hey,

ik kijk nog regelmatig... maar ik ga zelf niet echt iets plannen, aangezien ik zelf niet in Maastricht woon.
Komende 2 zaterdagen en zondagen kan ik in ieder geval niet.

Daarna weet ik het nog niet... ligt ook een beetje aan het weer.

Lijkt me in ieder geval wel nog eens leuk om te gaan rijden.
Mijn voorkeur heeft eigenlijk meer on-road... maar dat wordt lastig als Huub alleen off-road heeft, ook al kunnen die ook op asfalt rijden.

@ Huub - Heb je geen M-Chassis meer?

Naja.... ik hoor het wel!

Groetjes,

Roy ;)

Ik kan de komende 3 zondagen niet, en op zaterdagen kan ik zoiezo niet.

Ik hoor t wel, mijn keuze gaat trouwens ook naar onroad, maar weet niet hoe Levi en Huub dat gaan oplossen dan ? :)

Ik kan de komende 3 zondagen niet, en op zaterdagen kan ik zoiezo niet.

Ik hoor t wel, mijn keuze gaat trouwens ook naar onroad, maar weet niet hoe Levi en Huub dat gaan oplossen dan ? :)

Ik heb nog wel van beide iets rijdend. Huub en ik gaan a.s. zondag in elk geval weer eens wat sleutelen aan onze off-road auto'tjes en erna eens flink afraggen (crawlen;)) in het bos !
Ik zal foto's en vids maken.

Groetjes,
Levi

Hey hey,

@ Huub - Heb je geen M-Chassis meer?

Naja.... ik hoor het wel!

Groetjes,

Roy ;)

Vandaag een meeting gehad met levi en we hebben heerlijk gecrosst
foto`s komen nog (die heeft levi)

Zeker heb ik nog wel een m-chassis alleen zonder electronica dusja daar kom je niet ver mee:p,maar ik heb nog een leuke buggy

Laatst bewerkt:
Vandaag weer eens erg leuk gereden !
DSCF9916.jpg

DSCF9986.jpg

DSCF9938.jpg

DSCF9969.jpg

DSCF9948.jpg

DSCF9952.jpg

Grtz,
Levi

Vorige week zijn we ook nog even gaan rijden. Eerst kwam Huub vast te zitten in diepe modder erna reed ik een band van de velg... ( en even verder gereden op Huub zijn reserveband )
IMG_0041-1.jpg

Grt,
Levi

Ee, ik heb nog wel wat behoefte aan wat ervaringsgeuitwissel....

Wat zijn de spots voor off-road in M'town?

Nou ik zou zeggen kom ook een keer kijken, dan zie je de hotspots op de ambyerheide !
Hier in de buurt zijn nog heel veel mooie off-road plekken, zelf heb ik bijna het rijbewijs en dan gaan we meer mooie spots zoeken. De spot op de ambyerheide is voor 20 man geschikt zoiets.

Even off topic, met welk merk / type wagens rijden jullie ?

Ik heb ooit eens een axial crawler gehad en heb er spijt van dat ik deze heb weg gedaan.
Ben een beetje aan het rondkijken voor een crawler of scaler...

Tamiya Highlift , 3 versnellingsbak, starre assen, bladvering, ladderchassis

Heel zwaar en lomp, kiept niet snel om, ideaal om te crawlen ! ( beter als een xc welke erg snel omkiept )

Kom anders een dagje af als wij gaan rijden, dan kijk (en rij) je met onze auto'tjes en kijk je wat je zelf leuker lijkt.

Grt,
Levi

Lijkt mij leuk om eens een meeting bij te wonen, heb ik al lang niet meer gedaan.
Rijd diverse offroaders ( de laatste tijd veel mey slash bij MBS in Geulle).
Geef even een seintje als jullie weer gaan, een vriend van mij heeft ook intressen in een crawler, i kmeer in een scaler.

Groetjes, Theo.

Ik ben laatst getipt voor een rc4wd, is deze bij jullie bekend ?
Moet zeggen datdeze heel mooi uitziet en technisch goed in elkaar zit.
Nog iets bekend wanneer jullie gaan crawlen ?

Groeten, Theo.

Back