meeting Maastricht

Hah! Ziet r wel vettig uit idd. Was r n beetje doorheen te komen zonder kettingen?
Zie daar wel het een en ander aan spin...

Mij prima moet ik evne de mini cooper in orde maken;)

@levi: sinds wanneer heet je Lefi?:P

Waar rijden jullie trouwens on-road?

Vorige week de sneeuwkettingen uitgeprobeerd. In losse sneeuw niet zo een succes, maar op ijs lijkt het net alsof je gewoon op het droge rijdt.

Het probleem bij sneeuw is toch het gewicht van de auto. Deze neigt zich in te graven.

On-road meestal bij gamma oost. Maar zijn er mensen die onroad willen rijden , anders gaan we off-road wat zo veel leuker is :D "t was namelijk maar gewoon een vraag..

Ligt er eigenlijk een beetje aan wat gereden wordt. Heb een Slash 4x4 die ik voor onroad gebruik. De 1:5 vind ik met dit weer iets te zonde.

Onroad electro mag de mini wel naar buiten, de cyclone blijft binnen. Nitro blijft zowiso binnen met dit weer.
Offroad is het dus crawlen met de 3speed

Huub heeft ook mini'tje, en een xc om te crawlen.

16 Jan. 14:00 on-road Gamma Oost, voor zover ik kan zien zijn ze dan niet open. Goed idee ?

Laatst bewerkt:
Meeting

9-1-2011 ZONDAG 13:00 RC CRAWLEN
Meerssen - Nachtengaal
21.jpg

Jaja, ik ben wezen oefenen ! real scale ;)

Laatst bewerkt:
16 januari

He hallo,

Inderdaad als eerste de beste wensen dan nog maar een keer ;)

Ik probeer de 16e weer eens mee te gaan, dus vooralsnog onder voorbehoud ben ik erbij. (met de M-05 PRO en een M-03R als ie klaar is)

grt
Didier

He Didier,

Oke leuk, dit weekend gaan we zondag de bos in. Volgende week zondag zullen we dan eens ouderwets bij de gamma onroad rijden.

grt,
levi

Wie weet is ie wel op tijd klaar.
Haha DP, zuig er maar een puntje aan .

Hey KEZ, hoe staat 't met jouw rc-virus ?????

Mijn hocho zijn electronica is niet water bestendig, wellicht rekening mee houden als er gereden wordt...........

Wie weet is ie wel op tijd klaar.
Haha DP, zuig er maar een puntje aan .

Hey KEZ, hoe staat 't met jouw rc-virus ?????

Mijn hocho zijn electronica is niet water bestendig, wellicht rekening mee houden als er gereden wordt...........

Zo staat mijn leven vol met dit soort dingen. Mijn initialen zijn PH wat ook PaasHaas zou kunnen zijn.:rolleyes:

Back