meeting Maastricht

Ja de 4,5T in de Losi xxx-t is net iets te snel eigenlijk voor op die baan.
Maar goed, gewoon oefenen.. ik had de Losi toen pas net en heb er amper mee gereden.

Alleen wil ik dan niemand in de weg zitten en schaam ik me als ik wat langzamer rij om te oefenen :rolleyes:

Voor hetzelfde geldt als ik te hard rij knal ik tegen 'n ander aan, en das nou net niet de bedoeling :p

Hey mede-limburgers!
Ik heb een account aangemaakt om even te laten weten dat de hobby in limburg wat mij betreft niet dood is. Ik heb veel interesse om in een groepje te rijden en zal de meeting topics goed in gaten houden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Ik heb een e-revo (1/10) een rustler vxl en in de kleinere maatjes ook een 1/16 e-revo en rally.

Hopelijk snel tot ziens!

Hey mede-limburgers!
Ik heb een account aangemaakt om even te laten weten dat de hobby in limburg wat mij betreft niet dood is. Ik heb veel interesse om in een groepje te rijden en zal de meeting topics goed in gaten houden. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

Ik heb een e-revo (1/10) een rustler vxl en in de kleinere maatjes ook een 1/16 e-revo en rally.

Hopelijk snel tot ziens!

Kiek an, die eerste 2 heb ik ook....en er is niemand - behalve mn 12-jarig buurjongetje - waar ik eens mee kan gaan bashen, en die scalers vinden me ook al veel te grof:cool:

Let's go...!

P.s. de geplande/gehoopte scaler zal toch wel ff moeten wachten; financieële noodzaak....en dat heeft nix met de carnaval te maken..:p

Nouww grof niet hoor,

je rijd alleen wat lomp :help::tank: voor de scalers.

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

hahaha, sorry kez kon 't even niet laten.....

FFFF serieneus, chronisch te kort aan financieële middellen kenne we allemaal in de RC hobby.....
Des al niet te min kun je een hoop lol beleven ook als je een wagen hebt.
Met al die mede limburgers die in het bezit zijn van een electro bolide moet het toch mogelijk zijn om meer mensen bij elkaar te krijgen.
Hopelijk als het weer wat beter wordt dat er meer mensen met hun RC naar een meeting komen......
We zullen de iniatatieven in de gaten houden.......

Iemand dit weekend ???? Ben niet zo van het carnaval gebeuren.....

Laatst bewerkt:
Carnaval kan me eerlijk gezegd ook een beetje gestolen worden. Op dit moment heb ik nog niets in de agenda staan, behalve dan veel films kijken tijdens de vakantie :)

@Vonkentrekker Ben je donderdag bij MBS?

Carnaval kan me eerlijk gezegd ook een beetje gestolen worden. Op dit moment heb ik nog niets in de agenda staan, behalve dan veel films kijken tijdens de vakantie :)

@Vonkentrekker Ben je donderdag bij MBS?

Zo het er nu naar uitziet ben ik aanwezig.
Hopelijk vanavond tijd om de nieuwe stuurservo in te bouwen.....

Carnaval kan mij ook echt gestolen worden, en daarom ben ik al bijna mijn hele vakantie bezig aan auto's sleutelen :P. Maar kunnen we bijvoorbeeld ook door de week rijden, misschien hebben er mensen een dagje vrij ?

Groetjes,
Levi

Back