Meeting MVW Purmerend

zet de 14e vast in m`n agenda. Wanneer er niets tussen komt (en het weer een beetje mee zit) ben ik van de partij.

Laat dat nou net een van de rallycups zijn die ik wil gaan rijden. Ik zou op 30 of 31 oktober wel kunnen. (een paar uurtjes)

Zijn er in dit internet-tijdperk nog andere mogelijkheden om dit te plannen, met iets van een online agenda of zo? Waarin je opgeeft wanneer jij waar wil gaan rijden, zodat de rest van de community kan bepalen of ze daar ook heen gaan.
Lijkt me echt een vraag voor telly

Als je dan ook de 5 euro borg voor de sleutel stort, kan je op het moment dat het jou het beste uitkomt gaan rijden (mits je niet in de kantine hoeft te zijn)
220 doet het altijd, en tijdwaarneming ook. Alleen de koffie en de compressor niet

welkom bij de club dan maar he rick ik ben er ook pas eigenlijk pas vanaf 1 november.

en andre denk dat er wel zoiets zal zijn.

Je kunt bij het inschrijven aangeven of je een sleutel wilt. Dit heb ik dus meteen aangegeven.
Nu even wachten op de factuur per mail.

Dinsdag middag ben ik dus altijd vrij, dan zal ik ook wel eens gaan.

enne oh ja, draadloos internet doet het er ook (bijna) altijd. Je kunt niet alle site's bekijken, maar wel je ronde tijden en andere modelbouw relevant informatie. Bij gebleken geschiktheid als MVW'er wordt er een wachtwoord verstrekt, en kan je online

Ik heb even een doodle link aangemaakt.
Tot nu toe staan de dagen tot 14 november erin, maar dit kan ik veranderen. Ook heb ik er 2 tijden in gezet. Eentje 's ochtends en een 's middags. Indien de baan ook 's avonds open is, kan ik die tijd ook toevoegen.

Als ieder nu even zijn dagen en tijden toevoegd wanneer je zeker kunt en wilt, dan wordt het een overzichtelijke agenda.

Hier is de link:

Meeting MVW Purmerend

Heb je een wijziging in je toegevoegde data, dan kun je dit veranderen door op Een bijdrage bewerken te klikken.

Laatst bewerkt:
ik heb niet aangegeven voor een sleutel want ik ga toch meestal alleen op zondag en als de verlcihting het goed doet welicht s'avonds maar dan zal het donderdag worden op de auto avond.

misschien dat we zelfs een elektro wedstrijd ofzo uiteindelijk kunnen organiseren als het aanslaat hoorde dat er helaas geen clubwedstrijden zijn:(

telly zou ik hem eigenlijk ook nog kunnen verbeteren?? hoeft niet maar wel handig.

Laatst bewerkt:
Verbeteren?
Heb nu in ieder geval tm 14 november in de doodle link staan...
Werkt wel. Zo te zien zou 31 oktober in de middag zeker al kunnen ;)

heel handig ja, 31 kan ik de hele dag lijkt me wel handig iets er van 11 uur half 12 zijn heb je de geheele middag.

Back