Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@cenmonster: Zie de factuur wel binnen komen. Bedankt voor je bericht. Heb nog wel even een paar vragen:
- wanneer ik nog niets gehoort heb, moet ik dan wel een 10-tje betalen(zuinige hollander he;-) )?
- met wat voor auto`s mag je rijden? Snap bigscale niet, maar bijvoorbeeld met een savage flux XL? Hoorde dat een grotere 1/8 ook niet altijd gewaardeerd gaat worden...
Mijn ervaring is dat ze een keer per jaar de ledenadministratie bijwerken LOL
Ga nou niet van zo iets lelijks als een buggy iets moois proberen te maken. Gaat niet lukken. Een buggy, ongeacht welk merk ziet er niet uit. Een buggy is alles voor de snelheid en de handling.
Maar ik moet zeggen dat deze kap wel de beste poging is die ik tot nu toe heb gezien (afgezien van de kleur)
geld dat ook voor hoelang je kunt rijden en alles heel blijft ;-)
Als dat het grootste probleem is, dan heb ik nog wel een pinion voor je. En ik weet niet hoeveel sleutelwerk het is omhet ringetje te monteren, maar die zal dan ook nog wel ergens te leen zijn. Er rijden genoeg mugens rond op Purmerend