Meeting MVW Purmerend

grotere 1:8 bedoel ik mee een Savage ipv een Truggy welke ook als 1:8 gezien worden, maar die zijn toch een stukkie kleiner!

@cenmonster: Zie de factuur wel binnen komen. Bedankt voor je bericht. Heb nog wel even een paar vragen:
- wanneer ik nog niets gehoort heb, moet ik dan wel een 10-tje betalen(zuinige hollander he;-) )?
- met wat voor auto`s mag je rijden? Snap bigscale niet, maar bijvoorbeeld met een savage flux XL? Hoorde dat een grotere 1/8 ook niet altijd gewaardeerd gaat worden...

Ricky ik heb je inschrijving gezien dus mag je rijden en hoeft natuurlijk geen daggeld te betalen.
In principe is het een 1:8 buggy/truggybaan waar natuurlijk ook 1:10 kan en mag rijden.
Met een grote 1:8 bedoel je waarschijnlijk een monstertruckachtig voertuig. Daar mag je ook op de baan mee rijden maar daar gaat de lol snel van af, want zo,n ding gaat zowat geen bocht om........maar goed het kan dus wel. Als het druk is moeten we wel een beetje rekening met elkaar houden dus als er een paar 1:10 buggy's rijden ga je daar niet met een 1:8 monstertruck of truggy doorheen boenderen, tenzij je heel erg goed kan rijden. A-fijn het meeste wijst vanzelf en we spreken elkaar meestal wel aan wat wel en niet kan. Er zijn natuurlijk wel wat regels en die worden je wel bijgebracht op de club/baan.

Mijn ervaring is dat ze een keer per jaar de ledenadministratie bijwerken LOL

Overdracht tussen bestuursleden weet je nog..........trouwens momenteel wordt elke dag wordt de administratie bijgewerkt (als dit nodig is). Vacturen worden soms opgespaard en in 1 keer verstuurd, kan een week duren dus........ maar euh wij hebben ook een baan en een gezin en meestal krijgen jullie heel snel een reacie op een vraag of verzoek dacht ik, zelfs als dit op een ander forum is ;-).

Erik weet jij of een mugen kap op de vorza past? jij had toch een mugen kap? zondag eventjes passen want die vorza kap vind ik bagger lelijk vanavond haal ik al de helft van de standaart stickers af en wat andere erop.

het weer word in iedergeval goed tot nu toe 45% kans op regen

Robert,

De J-Concepts Illuzion Kyosho MP9 past zoiezo ;).
Hier wat pic's

SDC10624.jpg

SDC10623.jpg

Ga nou niet van zo iets lelijks als een buggy iets moois proberen te maken. Gaat niet lukken. Een buggy, ongeacht welk merk ziet er niet uit. Een buggy is alles voor de snelheid en de handling.
Maar ik moet zeggen dat deze kap wel de beste poging is die ik tot nu toe heb gezien (afgezien van de kleur)

Ga nou niet van zo iets lelijks als een buggy iets moois proberen te maken. Gaat niet lukken. Een buggy, ongeacht welk merk ziet er niet uit. Een buggy is alles voor de snelheid en de handling.
Maar ik moet zeggen dat deze kap wel de beste poging is die ik tot nu toe heb gezien (afgezien van de kleur)

Oei, Hier verschillen de meningen toch flink in hoor Brincks...
Ik vind buggy's weldegelijk mooi! Op uitzonderingen na zoals vele 2WD modellen, maar de 4WD vind ik er over het algemeen vrij mooi uitzien hoor.
Maar dat is puur een kwestie van smaak ben ik bang. En de Vorza heeft inderdaad niet van huis uit de mooiste body mee gekregen, dat ben ik met je eens. Deze MP9 van J-Concepts maakt de Vorza een stuk knapper inderdaad ;), maar ook daar is niet iedereen het mee eens zie ik haha!

andre en ik zitten elkaar en beetje te pushen haha truggy vs buggy, buggy wint toch wel.:twisted:

we zien het de 31e wel:worship:

Ik weet ook nog niet met 100% zekerheid of ik de 31e kan...
helaas heb ik de E-revo uit elkaar en zit ik al een hele tijd te wachten op een ringetje voor de Mugen.
Voor de revo dacht ik dat ik alle onderdelen had besteld, dat was ook zo, maar de pinion`s heb ik verkeerd besteld, Heb pinions voor een 3mm as en de motor heeft een 5mm as, kan ik alles wel gaan uitboren etc, maar daar zal het ook niet sterker van worden denk ik...

Als dat het grootste probleem is, dan heb ik nog wel een pinion voor je. En ik weet niet hoeveel sleutelwerk het is omhet ringetje te monteren, maar die zal dan ook nog wel ergens te leen zijn. Er rijden genoeg mugens rond op Purmerend

Als dat het grootste probleem is, dan heb ik nog wel een pinion voor je. En ik weet niet hoeveel sleutelwerk het is omhet ringetje te monteren, maar die zal dan ook nog wel ergens te leen zijn. Er rijden genoeg mugens rond op Purmerend

Dat zijn niet de enigste problemen. Wel bij de auto`s dan, maar heb ook verjaardag zondag, niet van mijzelf, maar van m`n vader.

Bij de Mugen mist er een ring in het middendiff, dus dat is niet zo heel veel werk. Middendiff is met een 10 minuten weer in elkaar en gemonteerd.

We zien nog even. Hoop dat het allemaal gaat lukken, maar dan zien jullie dat wel...

we horen het wel ik ben iig van de partij.

rick die roze bandjes ik ik van jou had gekregen zijn zowat slicks geworden vandaag beetje versleten:evil:

Back