Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haarlem was (voor mij) ook zeer geslaagd. Helaas laten ze niet groter toe dan een slash (en die is al zwaar zat daar)
Ik zal daar deze winter vaker te zien zijn
Mini revo is daar héél goed te doen. Alleen moet je wel betere bandjes doen. Ik ga woensdag avond weer, en Michel gaat dan denk ik met zijn MERV rijden (of mini slash)
het ging vandaag wel lekker in het begin. alleen het einde niet echt 1 insert vloog uit m'n band zowat over het clubhuis heen. ik heb een asje die m'n draagarm vast houd die scharniert krom gekregen ik heb m'n spoilermount krom gekregen iets van 4 imbusjes dol en 2 helemaal plet versleten en dan 1 imbusje van de spoiler mount afgebroken en uhm voor de rest weet ik het niet meer. van de week dus eventjes spul bestellen. en na de wedstrijd in België de 21e begint de winter stop voor mij dan word hij helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt gecontroleert en netjes op de plank gezet. totdat het voorjaar begint.
voor de rest een prima dagje
mischien dat ik eens ga kijken of de m-04 wat is voor de winter indoor haarlem ofzoiets ik zie wel.