Het bestuur volgt dit draadje waaschijnlijk niet dagelijks. Je zou even een mailtje kunnen sturen aan: bestuur@rc-mvw.nl
Dan krijg je op al je vragen antwoord.
Zojuist gedaan, zal de reactie ook hier even posten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het bestuur volgt dit draadje waaschijnlijk niet dagelijks. Je zou even een mailtje kunnen sturen aan: bestuur@rc-mvw.nl
Dan krijg je op al je vragen antwoord.
vandaag ga ik ook even een rondje rijden met de verlaagde en verlenge flux. Eens kijken of dat gaat. Het zal geen Mugen zijn, maar ben zeer benieuwd wat al de mod`s doen op een baan welke ik aan de auto gedaan heb.
Het was een erg gave dag!
De beide mugens zijn zonder schade weer terug gekomen en daarbij hebben we een helehoop rondjes gereden en flinke klappers gemaakt.
Wel is bij mijn servo saver het draad dol. Dit was blijkbaar al zo. Ik kon hem dus niet strak genoeg zetten waardoor het sturen niet optimaal ging.
Jammer genoeg is er alweer aardig wat lak losgelaten op mijn kap. Ik vermoed bij een te lage temperatuur gespoten. Balen, maar het is niet anders.
Ook heb ik mijn snelste tijd op Purmerend verbeterd. Nu een 29.862 gereden. Das best netjes volgens mij.
Heb een hoop film materiaal. Hij heeft bijna de hele dag aangestaan. Dus daar ga ik nog even wat van bewerken.
Wel alvast 1 fotootje:
![]()
Ja, beetje trainen hoort erbijTop mannen.....zijn jullie alvast aan het trainen voor de no-nitrocup van volgend jaar ;-)
enne een 29.8 op een natte baan is netjes