Meeting MVW Purmerend

vandaag ga ik ook even een rondje rijden met de verlaagde en verlenge flux. Eens kijken of dat gaat. Het zal geen Mugen zijn, maar ben zeer benieuwd wat al de mod`s doen op een baan welke ik aan de auto gedaan heb.

vandaag ga ik ook even een rondje rijden met de verlaagde en verlenge flux. Eens kijken of dat gaat. Het zal geen Mugen zijn, maar ben zeer benieuwd wat al de mod`s doen op een baan welke ik aan de auto gedaan heb.

Oh, ben zeer benieuwd! Ben je in de gelegenheid er een filmpje van te schieten?
De mijne is danwel niet verlengd, maar wel lager, en breder door de truggy wielen 3.7 met 1/2"offset. Dus ben zeeeeer benieuwd hoe die van jou het doet :worship:.

Ik neem camera en gopro hero hd mee. Dus flimpjes gaat wel lukken.
Zelf moet ik even langs het postkantoor een pakketje ophalen.
Ik vermoed dat rick en ik er zo rond 12 uur tot half 1 zijn.

Het was een erg gave dag!
De beide mugens zijn zonder schade weer terug gekomen en daarbij hebben we een helehoop rondjes gereden en flinke klappers gemaakt.

Wel is bij mijn servo saver het draad dol. Dit was blijkbaar al zo. Ik kon hem dus niet strak genoeg zetten waardoor het sturen niet optimaal ging.
Jammer genoeg is er alweer aardig wat lak losgelaten op mijn kap :(. Ik vermoed bij een te lage temperatuur gespoten. Balen, maar het is niet anders.
Ook heb ik mijn snelste tijd op Purmerend verbeterd. Nu een 29.862 gereden. Das best netjes volgens mij.

Heb een hoop film materiaal. Hij heeft bijna de hele dag aangestaan. Dus daar ga ik nog even wat van bewerken.

Wel alvast 1 fotootje:
mugens_mvw.jpg

Was zeker leuk rijden met de Mugen`s. Lekker wat kunnen testen met banden en pinions.

Mijn beste tijd is 30.429, gemiddeld heb ik rond de 37 gereden.

Arno (Brushless racer@ no-nitro) zoekt nog team maatjes voor een wedstrijd in Mol op 20 en 21 november. Lijkt mij echt iets voor jullie. In verband met mijn werk kan ik helaas niet.

ik las het geen idee of buggy's mee mogen doen.

en zondag m'n vader zou me wel kunnen brengen alleen niet halen iemand mogelijkheid tot het terug deponeren van mij bij m'n huis?

vind het echt rot om telkens te meten vragen we gaan steeds reiden al's ik geen vervoer heb tot nu toe. volgend ekeer rijd mijn vader!

gekopieerd:
het populaire BlackJack format blijft overeind , dwz ,
- 9 piloten per heat
- spectaculaire start vanaf de startramp
- heats van 21 minuten , beste heat van het event wint
- dus iedereen behoud zijn kansen tot zijn laatste heat ,,

enkel gaan we dit keer ook zaterdag al 2 runs rijden en zondag 3 runs, dus iedereen kan 5x21minuten racen tegen de klok , als het je niet lukt om zaterdag te starten ,geen probleem , enkel je beste run telt , dus die kan ook op zondag gereden worden ,

natuurlijk kijkt het bestuur van de MVW hier elke dag (nou ja bijna dan :-) ik heb dan ook net robbert zijn vraag beantwoord.....kort gezegd "natuurlijk mag dat" In mijn vorige reacie hier op het forum probeerde ik te zeggen dat we een klein beetje rekening met elkaar moeten houden op de baan (ook qua baaninzet trouwens). Echter ook dit komt meestal goed en levert tot nu toe weinig problemen op, waarvoor dank.

Het was een erg gave dag!
De beide mugens zijn zonder schade weer terug gekomen en daarbij hebben we een helehoop rondjes gereden en flinke klappers gemaakt.

Wel is bij mijn servo saver het draad dol. Dit was blijkbaar al zo. Ik kon hem dus niet strak genoeg zetten waardoor het sturen niet optimaal ging.
Jammer genoeg is er alweer aardig wat lak losgelaten op mijn kap :(. Ik vermoed bij een te lage temperatuur gespoten. Balen, maar het is niet anders.
Ook heb ik mijn snelste tijd op Purmerend verbeterd. Nu een 29.862 gereden. Das best netjes volgens mij.

Heb een hoop film materiaal. Hij heeft bijna de hele dag aangestaan. Dus daar ga ik nog even wat van bewerken.

Wel alvast 1 fotootje:
mugens_mvw.jpg

Top mannen.....zijn jullie alvast aan het trainen voor de no-nitrocup van volgend jaar ;-)
enne een 29.8 op een natte baan is netjes

Aangezie Cen al heeft gereageerd hoef ik mijn mailtje niet te quoten, en lijkt het me ehelemaal duidelijk, waarvoor dank ;).

@Pirelly, looks like you'v enjoyed urself huh :D.
Ben jalours dat ik er niet bij kon zijn!
Maar goed wie weet soon :D.

@Ricky
Heb je het nog geprobeerd met de Savage? En hoe pakte dat uit?
Het is geen vergelijking met een ras Truggy zoals de Mugen, maar ik denk dat je er toch aardig mee vooruitkomt met een juiste setup..

Zoals beloofd een paar filmpjes.
De eerste van gewoon een paar rondjes en wat close-ups:

En hier waar de savage flux aan het rijden is:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back