Meeting Nijmegen HBK II winter 2008

fbk

PH-SAM
Het zal dan een indoor mini helimeeting in Nijmegen worden met maximaal heli gewicht ca. 750 gram.
Ik heb een heel mooie en grote sporthal in gedachten, 50x44 meter!
Zaalhuur zal vermoedelijk wel hoger zijn dan in Steenwijk, dat ga ik uitzoeken.
Inderdaad misschien beter om een apart draadje hiervoor te openen.

Laatst bewerkt:
Het zal dan een indoor mini helimeeting in Nijmegen worden met maximaal heli gewicht ca. 750 gram.
Ik heb een heel mooie en grote sporthal in gedachten, 50x44 meter!
Zaalhuur zal vermoedelijk wel hoger zijn dan in Steenwijk, dat ga ik uitzoeken.
Inderdaad misschien beter om een apart draadje hiervoor te openen.

Klinkt goed Frank..
De grotere hal hier in de omgeving (wat mijn eerste keus was) koste 37,50 per uur en dat vond ik een beetje te gortig... Maar een grotere hal kan inderdaad meer piloten huisvesten al denk ik dat wel bij 20 piloten wel een beetje moet gaan remmen:2gunfire:...

Die 750 gram?? is dat om T-rex en Gulang piloten te weren:yes:???
Frans uut H zijn carbon king met full alu head en jerry zijn schaal king zijn al rond de 750 gram.. en de trex 450 weegt zo'n 800 gram.. Mijn belt weegt net 720 gram dus die kan nog wel:p...
Dus ik denk dat je moet limiteren op size b.v. max 450 en alleen electro...

Benno

Klinkt goed Frank..
De grotere hal hier in de omgeving (wat mijn eerste keus was) koste 37,50 per uur en dat vond ik een beetje te gortig... Maar een grotere hal kan inderdaad meer piloten huisvesten al denk ik dat wel bij 20 piloten wel een beetje moet gaan remmen:2gunfire:...

Frans uut H zijn carbon king met full alu head en jerry zijn schaal king zijn al rond de 750 gram.. en de trex 450 weegt zo'n 800 gram.. Mijn belt weegt net 720 gram dus die kan nog wel:p...

Benno

Ja wel ja joh komen we gewoon naar nijmegen. Tis maar weer een klein stukje. Gaan we dan volgend jaar zomer hier vliegen. Er is hier een perfect veld om te vliegen. Kan je ook met vliegtuigen want er ligt ook een enorme asvalt baan op. Je moet alleen om de 5 minuten even bukken anders krijg je een 747 tegen je kop:yes::yes::yes:Jawel op de polderbaan hahahahaha

gr,
Frans

Ja wel ja joh komen we gewoon naar nijmegen. Tis maar weer een klein stukje. Gaan we dan volgend jaar zomer hier vliegen. Er is hier een perfect veld om te vliegen. Kan je ook met vliegtuigen want er ligt ook een enorme asvalt baan op. Je moet alleen om de 5 minuten even bukken anders krijg je een 747 tegen je kop:yes::yes::yes:Jawel op de polderbaan hahahahaha

gr,
Frans

Denk je niet dat het te hard waait op die plek frans???
Ik denk dat er tussen de 2 747's zo veel turbulentie is dat er van vliegen niet veel terecht komt...

Benno

ps ik begrijp dat we dit draadje moeten afkappen en niet meer mogen gebruiken:tank:!!!

Ik denk dat er tussen de 2 747's zo veel turbulentie is dat er van vliegen niet veel terecht komt...dat is dan goed om te leren met wind te vliegen.Ik zal vragen of ze er af en toe een 737 doorheen willen gooien die ia wat kleiner. Wel op tijd bukken anders vliegt je king door die motor. Niet dat het erg is want hij komt er gewoon weer uit aan de achterkant. Moet je hem allen weer effe in elkaar zetten.:p:p:p:p:p:p

Benno

ps ik begrijp dat we dit draadje moeten afkappen en niet meer mogen gebruiken:tank:!!!

Hoezo niet meer mogen gebruiken?Wie zegt dat:fist:

:murder:

Ik denk dat er tussen de 2 747's zo veel turbulentie is dat er van vliegen niet veel terecht komt...

Benno

Hoezo.. de wingtip fortex van een747 kan je geweldig helpen bij flips en rols ;)

Frans...W

Waar gaat dit draadje heeeeeeen

<> Maargoed,, misschien voor zweef-vliegers leuk om op gang getrokken te worden door een 747... weet je zeker dat je snelheid genoeg hebt, alleen dan wel zeker weten dat je hem los kan koppelen...

Heren,

Gaat dit nu over een 747 een meeting in Zuthen , Steenwijk of Nijmegen ? er zijn meedere personen die het 10 pagina's geleden al niet meer begrepen, zullen we verder gaan met het organiseren van een meeting in Nijmegen en dat in een nieuw topic zodat mensen het weer snappen ?

Er zijn mischien meer personen die mee willen doen , echter lezen ze nu meeting en Zutphen , nee das te ver weg ik woon in Nijmegen snappen jullie.

Er is niemand hier die jullie iets wil verbieden, voor de duidelijkeid gewoon even een nieuwe draadje maken over het organiseren van een meeting in Nijmegen voor iedereen duidelijk.

Heren,

Gaat dit nu over een 747 een meeting in Zuthen , Steenwijk of Nijmegen ? er zijn meedere personen die het 10 pagina's geleden al niet meer begrepen, zullen we verder gaan met het organiseren van een meeting in Nijmegen en dat in een nieuw topic zodat mensen het weer snappen ?

Er zijn mischien meer personen die mee willen doen , echter lezen ze nu meeting en Zutphen , nee das te ver weg ik woon in Nijmegen snappen jullie.

Er is niemand hier die jullie iets wil verbieden, voor de duidelijkeid gewoon even een nieuwe draadje maken over het organiseren van een meeting in Nijmegen voor iedereen duidelijk.

Nee dit gaat over een e-sky meeting op de polderbaan bij haarlem..

Maar je hebt wel gelijk..
Trouwens er is wel degelijk een draadje over de meeting in steenwijk dat ook genaamd is de e-sky meeting in steenwijk...
Er waren alleen wat hardnekkigen onder ons die hier bleven posten en dus ik ook maar..En jij nu ook al weer... En dus ik ook maar weer..
Het is alleen jammer van de foto's onder aan deze draad als dit draadje verder dood bloeit.. maar dan kan hij ook wel weg.. delete.. exit.. fin..
The end.....

Benno

Als het om de huidige meeting dus niet Zutphen maar Steenwijk gaat kun je hier daarvan gewoon de foto's plaatsen lijkt me niks mis mee, maar dan tussen de foto's van Steenwijk een meeting in Nijmegen plannen is toch niet handig doe dat gewoon even in een nieuw draadje. de verwarring is nu al daar voorkom dat bij de nieuwe meeting.

Heb ik ergens gezegd dat ik het huidig draadje slot doe of ga verwijderen :confused:. Ik vraag alleen nomaals en laatste keer voor de nieuwe meeting een nieuw draadje te openen kunnen daar mooi de foto's en filmpjes bij ( en voor een vervolg meeting weer eentje etc ) je hoeft hier niet te betalen per topic dus...

Dus maar weer ontopic meeting Steenwijk

Laat maar komen de foto's van Steenwijk :-)

Als het om de huidige meeting dus niet Zutphen maar Steenwijk gaat kun je hier daarvan gewoon de foto's plaatsen lijkt me niks mis mee, maar dan tussen de foto's van Steenwijk een meeting in Nijmegen plannen is toch niet handig doe dat gewoon even in een nieuw draadje. de verwarring is nu al daar voorkom dat bij de nieuwe meeting.

Heb ik ergens gezegd dat ik het huidig draadje slot doe of ga verwijderen :confused:. Ik vraag alleen nomaals en laatste keer voor de nieuwe meeting een nieuw draadje te openen kunnen daar mooi de foto's en filmpjes bij ( en voor een vervolg meeting weer eentje etc ) je hoeft hier niet te betalen per topic dus...

Dus maar weer ontopic meeting Steenwijk

Laat maar komen de foto's van Steenwijk :-)

:confused::confused::confused:
Maar de foto's en filmpjes van Steenwijk moesten toch in het draadje van Steenwijk en niet in dit draadje van zutphen??

Ha ha ha. Sorry Dobje, ik zit je te voeren. laten we er maar over ophouden..
Uiteindelijk zijn we het allemaal met je eens. Een meeting in nijmegen moet (en zal ook) een eigen draadje krijgen..

Nu is er nog de vraag of die meeting in nijmegen ook komt en dus was juist daarover de discussie over in dit levendige draadje..
Nu ik er zo over na denk stel ik voor het volgende draadje te openen..( en misschien dit draadje en het draadje uit steenwijk en het oude draadje meeting in zutphen want ja ja er zijn er onder tussen 2... allemaal te verzamelen in een nieuw draadje..

E-sky meeting nederland...

Einde discussie??

Benno

Bah heb weer veel gemist zo aan de foto's en vid's te zien... Top allemaal zag er goed uit...
hoop er bij "een" volgende meeting weer bij te kunnen zijn.

Groetjes,

Edwin

Ik ben nu even de weg kwijt, waar zit ik nu weer? Pilotenbox???, wat is dat nu weer? Sommige bekende draadjes vind ik 2x in verschillende forums, leuk hoor, je blijft zoeken naar je vertrouwde draadjes, ik snap het niet meer, als de indeling dan zonodig veranderd moet worden (voor mij was het prima in orde, no problem), maar ok, zeg dan aub vantevoren waar de bekende draadjes naartoe verhuizen, ik ben nu helaas het spoor helemaal bijster :confused::confused::confused:

Laatst bewerkt:
Het draadje staat gewoon in "Pilotenbox \ Meeting algemeen" deze is daar maar één keer neergezet en ook nog maar één maal verplaatst.

[edit] posts afgesplits uit meeting Zutphen -> Steenwijk.

Laatst bewerkt:
Meeting deze winter in Nijmegen staat even op een laag pitje. De grote sporthal die ik in gedachten had blijkt bijna 60 euro per uur te kosten, oeps, dat valt mij erg tegen 8O
4 uur huren lijkt me een redelijke tijd, dus de prijs wordt dan 240 euro, bij 12 deelnemers dan 20 euro per piloot, misschien een beter idee om volgend jaar een buitenlokatie hier in de buurt te zoeken, dan kost het niets ;)

Laatst bewerkt:

Benno

Hoi Benno, ik bedoelde eigenlijk dat het veilig moet blijven, ik wil helemaal niemand weren, als het maar veilig blijft om binnen te vliegen..........
Dus gewicht is niet het belangrijkste item, maar tja, waar leg je dan het omslagpunt, ik ken wel iemand die bv. binnen met een Logo500 veiliger kan vliegen dan een beginner met een King2 ;) Misschien inderdaad op max. 450 size limiteren.

Laatst bewerkt:
he frank !
jammer zeg dat de hal zo duur is , dat had ik niet verwacht.
Een zaaltje bij ons in weezenhof kost ca. 20euro per uur. Maar ja, die is maar 2 badmintonvelden groot .....
In de jan-massinkhal (heb ik vroegah badminton gespeeld) waren wel 20 velden !

Kunnen we geen subsidie krijgen voor zogenaamde "opvang voor hanggroepjongeren ? "

;-)

Bas

Back