Meeting omgeving Echteld (vlak bij Tiel)

Site voor RC o.a. in Echteld

Hoi allen,

Ik was al even bezig met een site voor ons als RC rijders in de omgeving van Maas en Waal. Nu is dit een topic waar vrij regelmatig opgeroepen wordt om te gaan/komen rijden in Echteld.
Het lijkt me handig wanneer mensen op onderstaande site kijken en daar hun reactie's / meldingen gaan posten.

RC Klik hier links om naar de site te gaan.

Groeten,
Wilfred

Laatst bewerkt:
wilfred heb alleen te horen gekregn dat ze dat helegat dicht gaan rijden dus zo lang kan je der ook niet meer rijden.

dus al rustig op zoek na een andere locatie:P

wilfred heb alleen te horen gekregn dat ze dat helegat dicht gaan rijden dus zo lang kan je der ook niet meer rijden.

dus al rustig op zoek na een andere locatie:P

Dit is natuurlijk wel jammer. Maar misschien is het toch een goed idee om mijn website te gebruiken als meetingpoint voor deze omgeving, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden van de plannen, locatie's waar gereden gaat worden, etc.
RC <<<<----LINKJE

ja das wel een goed plan als ik ergens aan mee kan werken laat maar weten

heb in tiel ook nog stukje waar je vooral kan jumpen en lekker kan rijden (halfpipe en wasbord in het gras en paar leuke hill climbs)

had me gister al aan gemeld maar krijg geen mail binnen

@daruler

ik ga er zondag(06-11) eve kijken.. misschien een keer afspreken..

ik begin net .. en zal ook wel rond kijken voor plekken in de omgeving.

heb er mogelijk een in lunteren, bedrijven terrein de Stroet.

uhmm lunteren word niks heb eve gekeken en hebben het vlak gegooid ...

oke mooi:). zullen we dan een keer afspreken daar op een za of zo??.. ik woon in veenendaal dus lekker dicht bij..

en heb een auto (1:1):P..

Word er nog wel in echteld gereden??

Laatst bewerkt door een moderator:
morgen om 10 uur op kwintlooijen in rhenen

ik gaat met 2 scalers wie zin heb we gaan de motor crosbaan is rond

ik wil wel een keer gaan,heb alleen een 1:10 buggy^^.. daar heb ik niet echt veel aan op een motor crossbaan.. maar kan altijd wel een keer komen kijken... hoe laat ben je er zondag??

uur of 11 waarom niet zitten heel wat mooie stukken tussen op de baan en denk nog wel schansen op de springen

alleen nitro word der niet op prijs gestelt i.v.m natuur gebied

Back