meeting?????

hallo heb een vraag

waar varen jullie altijd is dat alleen of in club verbandt
zijn er ook filmpjes te zien van de duikboten

vr gr :roll:

Ik zelf voer altijd in het "wild" het zelfde deed ik ook met vliegen.
Ben nu wederom bezig met een onderzeeër, maar deze gaat ook in het "wild" varen.

Er zijn wel van die z.g.n. meetings, ik geloof zelfs dat er ééntje binnenkort op stapel staat ( in lelystad ).

Filmpjes zijn er zeldzaam, laatst kwam ik er één tegen op het internet, op het forum heb ik er nog geen gezien.

Hallo Mtoao,

Voor de meeting in Lelystad lees dit draadje eens door, daar staat de nodige info.http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=28499

Verdere meetings, en ook minder 'officiele' dagen waar er duikboten aanwezig zijn, worden in ieder geval steeds op het forum gemeld. Er is ook iets in de planning voor in Groningen binnenkort, maar daar komt dan vanzelf informatie over. Gewoon af en toe hier neuzen, dan kom je het vanzelf te weten.

Hoi Lex,
wat is er op komst in Groningen??

Er is ook iets in de planning voor in Groningen binnenkort, maar daar komt dan vanzelf informatie over. Gewoon af en toe hier neuzen, dan kom je het vanzelf te weten.

Waar zou zijn dan?

Hein

He lex,

ons niet te lang laten wachten hoor. :wink: :wink:

Er was ook iemand van plan om iets te organiseren in Winschoten, het is alleen een beetje dood op dat draadje.

ahaaaa, groningen is voor mij niet te ver rijden ......

wanneer mag het gaan gebeuren ??? dan kan ik er rekening mee houden en vrij nemen he....

Groet, jeroen

PS wat voor een vaarwater word er gevaren..

@ Jeroen

Tot zover ik het begrepen heb, is er nog niets concreets.
We wachten stiekem af.

hallo

zijn er nog mensen die dit weekend gaan varen (duiken)
18 en 19 feb woor zelf in amersfoort heb zelf geen boot :oops: maar wil een keer komen kijken

vr gr :wink:

@mtoao:

of er reacties of niet op je vraag komen: in ieder geval deze hoek blijven bijhouden en de website van de dbvg checken...en wees gewoon zo vrij om de duikboters 'in je omgeving' eens te contacten... Zo woont Lex Verkuijl in Lelystad....

Jos (vlakbij Leeuwarden....)

... misschien als het redelijk weer is en er geen ijs meer ligt ga ik mijn duikstekkie weer eens opzoeken ....... en anders ga ik binnen varen

Enschede is alleen wel ver rijden he....

Jeroen,

anders gaan we een keer varen bij kardinge (groningen) moet leuk zijn is mij verteld kan ik ook mijn norderney of paula III mee nemen.

Hè Jos,

Hoe meer zielen hoe beter,alleen het weer moet wel mee werken we hebben niet allemaal een prive zwembad :wink:

Weer? Hoezo weer? Je boot is ge-ga-ran-deerd waterdicht en met een plu blijven jij en je zender ook droog.... Zolang er geen ijs ligt èn de wind beneden krachtje 7 blijft is er toch te varen?

Jos

Back