Meister scale fw-190 wie bouwt er ééntje mee?

ik zou zeggen bijt je niet vast op een meister scale
die verzendkosten zijn bizar
zijn er geen geode srts in duitsland
of anders goede gegevens
ik wil best een set tekenen

heb je hier al geprobeerd?
fun-modellbau.de - Der Scale Großmodell-Spezialist - fun-modellbau.de, Scale Modelle, Holzbaukästen, Lasercut, Lasercut Service, CNC Service, Pilotenfiguren, Cockpit ausstattung, Kolm Engines,

Als ik bij baupläne kijk, dan staat er geen meister scale bij.
Maar als je bij baukästen kijkt. Dan staat meister scale er wel bij. Proberen waard, lijkt mij.

ja de volle houtkit kan je er bestellen inclusief plan, maar de Duitsers zijn nog duurder dan belairkit in the UK.
Ik heb hen trouwens al een mail gestuurd met de vraag of het plan alleen te verkrijgen is, maar blijkbaar vinden ze het niet nodig een antwoord te geven......

Ik zou met het plan zelf beginnen, en zien of het de moeite is om zelf te zagen....

en @jweel, de verzendkosten zijn heel normaal hoor, laat maar eens iets verzenden met ups , fedex....;
En ik hou me liever bij meister,omdat als ik dan met een vraag/probleem zit, ik dan kan terugvallen naar verschillende bouwtopics

Ik heb hen trouwens al een mail gestuurd met de vraag of het plan alleen te verkrijgen is, maar blijkbaar vinden ze het niet nodig een antwoord te geven......

Ik had dezelfde vraag gestuurd. Kreeg vandaag antwoord.
Maar de tekening wordt allen incl. de kit verkocht. Alleen de tekening verkopen ze niet.
Reden?: staat niet vermeldt.

Het e.e.a. hadden we al via PB besproken hierover.
Maar tot op heden liggen onze ideeën hoe dit project te doen niet op dezelfde lijn. Zelf geef je aan, dat je bijvoorbeeld een mal wilt maken van de motorkap. Waar ik aangaf, dan moet je met minimaal 5 personen zijn, wil dit kosten technisch iets opleveren (ik kijk hier even alleen naar het geld, niet naar de reden dat het hobby is).

Bij 1 of 2 modellen, is het goedkoper om alles bij de leverancier te kopen. Dan zelf mallen maken. Zeker als je van mening bent, dat een tekening incl. verzendkosten te kostbaar is.
Tevens had ik vermeldt naar je. Dat als je 4 personen hebt maar je zoekt een 5e, dat je dan moest melden. Dit wilt niet zeggen, dat ik er nu direct 1 ga bouwen

Ik vind het een prachtige kist :D
Het is alleen niet een projectje wat je even tussendoor doet en prijstechnisch ook geen broodje kaas waar je het over hebt :rolleyes:

Hoi juweeltje,

Ik wil wel meedoen om de kosten te delen voor de tekening. Het zal voor mij niet direct tot bouwen leiden, maar dan heb ik de tekening al liggen.

Wat zullen de kosten dan worden met het kopiëren van de tekeningen.

Groeten Edwin

Allez,

om jullie warm te maken....zo kan hij eruit zien....

wie bouwt mee?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back