Meld hier jouw zeillocatie!!

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door Jan Kortbeek, 30 okt 2002.

  1. Pendelaar

    Pendelaar

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    815
    Locatie:
    Valkenswaard
    Als ik het goed bekijk komen we met steeds meer zeilers uit de omgeving van Eindhoven.
    We moeten maar eens gaan denken om elkaar eens te ontmoeten zodat we gezamelijk kunnen zeilen en wie weet steken we er nog iets van op.

    Pendelaar.
     
  2. Pendelaar

    Pendelaar

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    815
    Locatie:
    Valkenswaard
    Waar je ook zeer goed kunt zeilen is in de Zuid Willemsvaart bij Helmond en dan bij de splitsing waar het oude kanaal richting centrum loopt en de nieuwe omleiding richting Den Bosch.
    Heb je echt een stuk van 100 meter breed en minstens zo lang.

    Pendelaar
     
  3. John33

    John33

    Lid geworden:
    13 sep 2005
    Berichten:
    1.205
    Locatie:
    Geldrop
    eerst even zeilen in het Velebit kanaal in kroatie :D

    vanaf 24 augustus :p

    ff 3 weken er uit met de modelzeilboot
     
  4. Snill

    Snill Guest

    Ik heb even met pendelaar overlegt en ik zal een nieuwe topic maken op het zeilforum: "Eindhoven-Zeilers". Als iedereen zich daar wilt melden die in of rondom woont/zeilt dan kunnen we misschien een keer met ze allen gaan zeilen en leren van elkaar. Graag ook mogelijke zeillocaties toevoegen ik zal op de eerste post bij houden wie wil zeilen en waar we zouden kunnen zeilen.


    Groetjes,

    Snill & Pendelaar.
     
  5. sandrover

    sandrover

    Lid geworden:
    24 mei 2006
    Berichten:
    67
    Voor zeilers uit de omgeving van Belgisch Limburg: de Paalse Plas te Paal-Beringen. Een mooi vaarwater (5ha), goed bereikbaar met rustige hoekjes. Wel te delen met surfers, (echte) zeilers en vissers, maar helemaal niet druk.
     
  6. conjorde

    conjorde Guest

    ik vaar altijd in arnhem-zuid daar is een ronde plasje van ongeveer 100 bij 100

    groeten jordi
     
  7. roeier4

    roeier4

    Lid geworden:
    17 aug 2006
    Berichten:
    365
    Locatie:
    Ljouwert
    in leeuwarden dij de groote wielem (restourand)is een mooie stijger als ik klaar ben met de bouw van mijn basic jolle ga ik daar zeilen

    grt alex
     
  8. Yese Alex

    Yese Alex Guest

    ik vaar altijd op onze oesterputten in Yerseke
     
  9. GAP-MM-240

    GAP-MM-240 Guest

    Een jaar geleden zijn we gestart met het MicroMagic zeilen in Nieuwe-Niedorp
    Een mooie locatie centraal gelegen in Noord-Holland-Noord

    [​IMG]

    We zeilen iedere zondag morgen van 10.30 tot 13.00 uur

    Voor de vaar agenda en andere info:

    http://www.mm-zeilen.nl/page7.htm

    Maar ook in het december nummer van Yacht Vision
     
  10. Kylix

    Kylix Guest

    Zoals ik hier kan lezen varen de nodige mensen toch hellaas in hun eentje (net zoals ikzelf). Graag zou ik met mijn eigen ontwerp ook wedstrijdjes of gewoon met een groep willen zeilen. Maar als je naar verenigingen kijkt dan als je een wedstrijdje wil waren dan moet je toch weer een bootje hebben van een bepaalde klasse. Kent iemand een clubje/vereniging of iets dergelijks die tochten/wedstrijden organiseert voor zeilbootjes van alle soorten klasse/eigen ontwerp in Brabant regio Breda. Want het is tenslotte toch veel leuker om met een groep te varen.

    Of zijn hier mensen die in deze omgeving varen met hun bootje en ook altijd alleen varen.
     
  11. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.622
    Locatie:
    Betuwe
  12. Kylix

    Kylix Guest

    Dank je. Daar heb ik blijkbaar 10x overheen gelezen :( beetje slecht van me :oops: .
     
  13. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.622
    Locatie:
    Betuwe
    Geeft niet... En welkom, by the way! :lol:
     
  14. Kylix

    Kylix Guest

    Dank je wel. Dat we hier maar veel van elkaar mogen leren :)
     
  15. www.jlweb.nl

    www.jlweb.nl Guest

    Wij van jlweb.nl organiseren een aantal zeilwedstrijden op de braasem. We kunnen bij de jachthaven wat spullen lenen zodat we een leuk baantje er in kunnen leggen. De Braasem ligt tussen leiden en schiphol in. Voor meer informatie kun je kijken op www.jlweb.nl.

    Iedereen is welkom.
     
  16. Vaar meestal in Enkhuizen in de havens of in de kom bij het Zuiderzee museum, verder overal waar wij met ons zeilschip heen varen. Ik vaar nu nog met een bootje van 50cm, heette destijds (1986) de riviera en was volgens mij van Graupener. Hoop met een half jaartje met een VO 70 het water op te gaan.

    groetjes bart
     
  17. Ben net begonnen aan de bouw van mijn RMM.
    Maar ben ondertussen wel op goek naar leuke vaarlocaties in Almelo e.o.
    Zodra ik wat geschikte plekken heb, zal ik ze hier melden.
     
  18. ThomasR

    ThomasR Guest

    Ik vaar op een klein vijvertje in mijn buurt, de Melle vijver in turnhout waar ik ook echt zeil,
    en ben momenteel op zoek naar een modelzeilclub in de buurt van Mol in Belgiƫ. (kent iemand er toevallig een?)

    groeten, Thomas
     
  19. mazout

    mazout Guest

  20. In Badhoevedorp wordt er elke dinsdagavond gezeild met de Micro Magic, kijk eens op amsterdam.micromagic.nl voor meer informatie en de juiste locatie :!:
     

Deel Deze Pagina