Mensen met big scale in Limburg België? ?

Ik ben het alleen rijden een beetje beuh dus ik zoek iemand die ook aan modelbouw doet om samen te gaan rijden ik beschik over een auto dus ik kan eventueel indien niet te ver wel iemand uithalen en terug brengen ikzelf bezit een hpi baja 5sc ss wie o wie is het alleen rijden ook beuh??

( ik rij zowel off als on road )

adudyqe5.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben Patrick .
mooie HPI BAJA zou graag willen zien welke moter onder die body zit .
ik zelf heb een FG sport line waar heel wat is verandert en nog planen heb .
ik heb voor deze een FG Mander 20 cc gehat en weg gedaan om dat ik ook altijd aleen aan het rijden was en dat is nie fijn na een tijdje .
nog veel pelzier met het rijden .

groetjes van Patrick uit Alken Limburg B

Ellikom - Alken, en ik Dilsen Stokkem, ligt allemaal vrij kort bij elkaar, behalve Alken ligt een beetje uit de richting.

Als ik off road ga, ga ik altijd rijden in Genk, daar is een stuk waar ze zand ontginnen, fantastisch rijden, maar zwaar voor de bigscales.

Patric rij je nu nog? Of heb je niets meer? En Sandro dat wil ik wel eens weten waar dat is. Heb je Facebook? Ander pm ik je even mijn gsm nummer! En met wat rij jij Sandro?

Sorry Patrick slecht gelezen ;-) dus als mensen geïnteresseerd zijn laat even weten dan stuur ik je men gsm nummer via pm ofwel voeg me toe op Facebook Joeri Plees

kijk anders maar eens op marktplaats onder baja
daar vraagt een clubje van 3 ook wat meer rijders regio breda dacht ik

hoi Joeri
Nee heb mijn Mander niet meer heb hem voor 250 verkocht om dat ik geen goede baan vond in Limburg en aleen rijden is maar aleen he . heb nu een onroud FG sport line gekocht die in orde ben aan het zeten met meer alu .
veel rij pelzier in Limburg Belgie .

ja ga volgend jaar in Genk rijden , geen wedstrijden hoor gewoon de auto leren kenen en we zien wel hoor .

groetjes fijne zondag

Hallo allemaal hoorde dat er een offroad indoor baan komt tussen Boxmeer en Venray die open zal gaan in febr voor elektro en benzine auto's 7 dagen per week dus hopen weet soms iemand hier meer over hoor het graag Gr allemaal

er is wel weer een off-road baan in Brunssum (Limburg NL)
ook voor big scale !! alles mag eigenlijk , electro , nitro , 2takt en er zijn 2 banen om de big scale en de 1/10 & 1/8 niet tussen elkaar te laten rijden !
kijk ff op www.rcautosbrunssum.nl en meld je aan voor de nieuwsbrief !

Hallo allemaal hoorde dat er een offroad indoor baan komt tussen Boxmeer en Venray die open zal gaan in febr voor elektro en benzine auto's 7 dagen per week dus hopen weet soms iemand hier meer over hoor het graag Gr allemaal

heeft er iemand meer info hierover?

Back