mensen uit de buurt van nijmegen met heli?

hoi ik ben helemaal nieuw in deze wereld heb wel gelijk een 3d heli gekocht,... graag zou ik mensen uit de buurt nijmegen wijchen grave arnhem ontmoeten die mij het een en ander kunnen uitleggen

Bij goed weer wordt er in het horsterpark in Duiven/Westervoort (Naast Arnhem) regelmatig gevlogen met electro vliegtuigjes en helicopters.

duiven

duiven daar woont tante van mij ,

die oude knar waar aantal jaar geleden die postcode loterij met die koffertje aan de deur stond hahaha mischien optie x visite gaan en dan checken

ja, ik woon in Nijmegen-Oost.
Zit niet op een club want die heb je hier niet. + ik ben liever met vliegen bezig dan met rijden naar een club. Het is trouwens ook snel donker tegenwoordig.
Het is gewoon grappig dat als je zin hebt dat ding kunt pakken en even
(8 minuten) kunt gaan vliegen. Daarna gaat ie voor een uur aan de lader en denk ik er verder niet meer aan.
Tenzij ik een crash heb gehad, dan even schade opnemen en bestellen maar.
Ga soms wel op een parkeerplaats bij universiteit onder de lichtmasten staan, dan kun je ook s'avonds vliegen.
Maar goed, waar woon jij dan ergens? wellicht kunnen we een keer afspreken.
Groet Cas

Hey ik kom uit wijchen, vlieg wel heli, heb er op het moment alleen ff geen.
vorig was op en kan geen nieuwe halen ivm met aanschaf nieuwe auto.

maar als je een keer hulp nodig hebt dan kun je wel contact met me opnemen hoor.

groejtes!

Hoi,

Ik vlieg in Winssen bij RMVC-Cumulus. Stuur maar ff een pb met wat gegevens dan kan ik je wat meer uitleggen en eventueel helpen.

Mzzl

@giax
Inmiddels iets gehoord na je mailtje naar Cumulus? Welk adres gestuurd? (adres verminken in je antwoord, om spam te verhinderen. vb. ron punt van punt sommeren krul gmail c).

ja,

ik krijg zondag me eerste vliegles heb de heli, veruild voor een vliegtuig heb samen met Wim , die ik afgelopen zondag ontmoet heb op het veld in orde gemaakt en zondag gaan we ermee Vliegen,...

@giax
Inmiddels iets gehoord na je mailtje naar Cumulus? Welk adres gestuurd? (adres verminken in je antwoord, om spam te verhinderen. vb. ron punt van punt sommeren krul gmail c).

Back