mensen uit t antwerpse ?

• Topicstarter Topicstarter hayashi
  • Startdatum Startdatum
H

hayashi

Guest
hoi, zijn hier mss mensen uit het antwerpse die het niet erg zouden vinden als ik eens keertje kom kijken terwijl ze hun heli uitlaten ?

En zijn er mss winkels in de regio waar ik geen schrik moet hebben belazerd te worden, maar die vragen over welk onderdeel etc besct geschikt is voor me eerlijk zouden beantwoorden ipv enkel naar de winstmarge te kijken ?

ja had ik al gelezen hier ergens, probleem is dat ik moet werken tot 18u :(

wou da het waar was :) moet ganse weekend werken telkens van 6 tot 18. maar als er pakweg na 18u 30 op een van beide dagen nog iets te zien is, wil ik zeker men licht es komen werpen, toch zeker nu ik al men centen bijeen heb geschraapt en zo direct de laatste noodzakelijke onderdelen ga kopen voor men heli, dus binnenkort vliegklaar. de heli dan he, ik zo nog niet :d

Heey hayashi,

Kom gerust maar af zaterdag zal er na 7U nog wel met electro gevlogen worden op de wedstrijd.
Ps: Ik Ben van Brasschaat.
Dus de buurt van antwerpen.

Groetjes Jonas

zo te horen ben je collega van mij, in de haven werkzaam soms ?

fijn te horen, doe ik men best om langs te komen een van beide dagen. voor 3w flyer, ik ben bewakingsagent op kaai 869.
Heb net al de spulletjes gekocht die k nog nodig had om men heli klaar te krijgen , trots trots, nu t nog ineen krijgen :-)

Back