Mensen van club Almere hier ?

Hoi,

aangezien ik de laatste tijd nogal redelijk veel in Almere zit voor het werk, was ik aan het denken om eens langs te gaan bij de modelvliegclub aldaar. Moet nog wel juist uitzoeken waar het is.

Maar zijn er hier mensen van die club op het forum die me kunnen vertellen of ik als gast zomaar welkom ben om eens een vluchtje te komen maken ? Het zal zowiezo maar gewoon zijn met iets electro...

Laten jullie iets weten ?

Groetjes en alvast bedankt,

Davy

Hallo Davy,

Bruno hier (van de LB-electro demo bij Swentibold),

twee dingen die in dit verband handig zijn:

Mij laten weten wanneer je wilt langskomen (Ik ben veel minder vaak op de club dan ik zou willen en dan kunnen we misschien iets plannen).

Even via de site http://modelvliegenalmere.nl contact opnemen met het bestuur voor formele toestemming en zeggen dat je met mij hierover gesproken hebt. Dit ook om eventuele brevet/verzekeringen problemen uit te sluiten.
Ik ben instructeur, dus als je met mij gaat vliegen zit je wat dat betreft goed.

Let even op, bij ons zijn niet alle kanalen bruikbaar (in verband met een nabijgelegen buurclub). Welke had je willen gebruiken?

Dit weekend zit ik in Genk, alwaar we de weergoden gaan proberen te trotseren.

Boontje, laat even weten wanneer je langs komt
dan meld ik je aan.

Je hebt een (belgisch) modelvlieg brevet of gelijkwaardig?
Dat is bij de MVA een vereiste.
Evt kun je mijn kristallen lenen (futaba)

We zitten aan de kluutweg.
Als je vanuit hilversum de A27 afrijd kom je in de polder door een wijde linkerbocht,
je ziet daar het grijze clubgebouwtje en wat bossages rechts in de weilanden staan,
achter t molen bouw gebeuren.

afslag alm hout, links, 2e kruizing links en weer onder de A27 door.

Kom anders ook hier in almere bij mij eens langs, je bent welkom.
(ik heb helaas geen biertender staan :wink:)

Ps: direct na de brug ter hoogte van de 1e afslag zit achterin t natuurgebiedje de G&E,
de club van Harold, die op de andere helft van de 35 mhz band vliegen.

Davy, blijkbaar spraken Bruno en ik voor onze beurt, ik geef je verdere info per pm

Back