Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op dit forum zijn genoeg mensen die je graag willen helpen bij al je vragen.
Als je op de link onder aan mijn post drukt heb je toegang tot al mijn truck bouwverslagen.
Daar kun je wellicht al veel info vinden.
In Papendrecht is ook een modelbouwvereniging met een clubhuis en clubavonden. Daar vertoeven ook veel truckers.
Ben daar ook lid van. Wij rijden jaarlijks een aantal demo op onze mobiele baan. Op mijn you tube kanaal staan diverse filmpjes.
Ik ben het met opa Wil wel eens. Wel zou ik meteen kogellagers plaatsen en een andere motor.
Geluid en licht kun je achteraf inbouwen. Het kost ook veel geld.
Aanhangers zijn er in verschillende soorten . Je moet je echter wel goed bedenken wat je precies wilt gaan doen in de toekomst. Dus vooral veel lezen en filmpjes kijken zou ik zeggen en zeker eens een demonstratie of club bezoeken.
Succes en houdt ons op de hoogte
Hallo Smit rotterdam, deze club is de mbvp (modelbouw vereniging papendrecht) op hun website vindt je alle informatie https://www.mbvp.nl/Waar is jullie club? Graag zou ik een keer met Justin willen komen kijken. Wat is de minimum leeftijd om mee te mogen doen?