M
mark
Guest
@Sjon, de modeltruckers hebben geen clubhuis, dus geen (vaste) locatie. Alleen een website en forum, maar de meeste model-truckers zitten ook op Modelbouwvereniging Papendrecht • Forumoverzicht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Chris,
Heb je toevallig iets aan een een accu houder die normaal gesproken onder de tamiya truck zit? Ik heb er daar een paar van.
Misschien heb je er wat aan om daar je accu in te plaatsen.
Groet henk.
MIsschien een idee m met meerdere van dit forum eens af te spreken?! Lelystad is moi centraal in nederland... zo maar een brainwave......
Mooi truck trouwens !! Vind de mercedes zelf erg mooi. wie weet na de lzv......
Sjon
heey sjon
als wij wat afspreken doen we dat via het forum zodat iedreen er van weet en vanzelf welkom is!!!
enne de benz is weer eens wat anders heh en ja ooit word hij echt mooi hahahaha
greets Chris
jij heb ook al een flinke verzameling onder je bureau staan
Merc liefhebber?
Wanneer komt er een meeting in Lelystad????Ben er wel nieuwsgierig naar............
Ik ben nu zover dat ik sowieso 3 rijdende modellen heb.
ik hoor het wel.
.
He Chris,
It is I, from down under Banjole(Kroatie).... ze hebben hier tegenwoordig zelfs een gratis internet service/ ideaal !!
Zou jij mij de maten eens kunnen geven van (mijn) fltbed trailer?! Kan ik hier alvast wat tekeningen/schtesen maken vor mijn B-double.
Ik check zo nu en dan hier wel ff. Thanx.
Sjon -> gat nu weer aan de Pivo.
zwembad, zwembad?!?!?!?! Adriatische zee bedeol je zeker?! zit op 2 minuten lopen van de zee, net geen uitzicht op helaas. hahahaha
neet jij jou trailer maar even op,hoor het wel. Zodra ik thuis ben neem ik contact met je op voor de koop van....